Hop til indhold
Jernsvinet

Marokko og købesex

Recommended Posts

Da jeg snart skal på en tur til Marokko, har jeg lavet lidt reseach:

http://www.ansamed.info/ansamed/en/news/sections/generalnews/2015/05/28/prostitution-marrakech-capital-of-paid-sex_4e8b87f3-4707-4fca-b6b3-00e3a990d63d.html

Det med at man ikke kan bo på et hotelværelse med en man ikke er gift med - og at man kan risikere fængsel, er også det jeg har fået fortalt - dog ikke at hotellet også kan risikere at blive lukket - men jeg har forespurgt rejsebureauet - og så længe man er europæer og bor på et af deres hoteller - skulle der ikke være problemer.

Kondom er nok ikke noget de bruger - både pga. religion, nærighed - og så er det også billigere at be til allah ;-)

http://www.spiderbomb.com/blog/?p=940

https://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g293734-i9196-k4652522-Marrakech_Night_Clubs_and_prostitutes-Marrakech_Marrakech_Tensift_El_Haouz_Region.html

Jeg har tidligere hørt om denne praksis med at banke på hotelgæsternes døre - men jeg har desværre ikke selv oplevet det ;-)

 

Nogen fra Eroguide, der har personlige erfaringer fra Marokko de vil dele?

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Marokko og købe sex er rigtig nemt!

 

Da jeg var i Marrakech og Agadir, blev man antastet af flotte kvinder overalt. På cafeer, markeder etc. Vi boede på et 5-stjernet resort og der kunne jeg ikke medbringe ekstra gæster. Så min kammerat og jeg legede en stor lejlighed i 2 etager, hvor vi medbragte vores frække piger og havde sex med dem.

Der er en café tæt på Djemma El Fna pladsen, ved siden af Mc'donalds, som er mødestedet for at møde disse kvinder og derudover er diskotekerne et godt bud.

 

Pigerne ser rigtig godt ud, er frække og der er value for money ;)

 

Hvis du kan lidt arabisk el fransk, er det en fordel. Mange af pigerne taler ikke så meget engelsk.

 

 

Redigeret af Rayban85

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rayban85 skrev, for 1 time siden:

Pigerne ser rigtig godt ud, er frække og der er value for money ;)

Har du nogen priseksempler - og får man evt. en lidt bedre kurs end den officielle ved betaling i Euros, fremfor Dirham?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja, købe sex er helt vildt dernede, var der for en del år tilbage og gav 100 Euro for en nat med en skønhed fra et hoteldisco. Det var i Mohamedia, en forstad til Casablanca.

Mange hoteller virker som rene luder centraler, hvor udbuddet møder frem i baren ved aftenstid - senere åbner diskotekerne som er i forbindelse med hotellerne. Der skal som regel betales lidt i receptionen for at få pigen med på værelset.

Du vil blive overrasket over hvor meget gang der er i landet, de bygger huse, byer og infrastruktur i et rasende tempo. Pas på "kusselodserne" som holder til på gaden og kontakter dig for at fortælle de har damer du kan møde. Det kan være en fælde som har til formål at få dig sat fast og betale penge

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arabiske piger kan være urolig smukke og lækre..og hvis de ovenikøbet er våde, tager initiv, og holder fræk øjenkontakt med smukke brune øjne, så er det jo som "1000 og 1 Nats Eventyr"..

De skal være så hjertens Velkomne!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik desværre ikke svar på mit spørgsmål ang. valuta:

Kan man veksle sort - og få en bedre kurs end den officielle? - og hvor er det bedst at gøre det?

Er det bedst at medbringe Danske kroner, Euros eller Dollars?

Hvordan med kondomer? Er det noget pigerne har - eller ber de bare til Allah?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror det er bedst og mest sikkert at veksle i bankerne og evt med Euro ell US eller bruge Visa i hæveautomat 

At veksle sort og riskere at få matador penge retur.

Ang kondomer tag med hjemmefra , de fylder nok ikke så meget i bagagen, så er du garderet 

Men go tur og pigerne er søde dernede 

og husk de er muslimer fra 8 morgen til 8 aften og derefter kan alt ske til næste morgen kl. 8 :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...