Hop til indhold
stegenlars

Pas på! Amita Massage, Silkeborgvej

Recommended Posts

Jeg vil starte med at slå fast jeg ikke beskylder nogle for at stjæle. Men jeg synes alligevel en advarsel er på sin plads.

Jeg var forbi Amita Massage på Silkeborgvej i Aarhus for et par dage siden. Jeg fik 45 min massage som iøvrigt var fin. Da jeg spørger efter hvor meget jeg skal betale efter endt massage siger kvinden 600kr,- jeg stikker hånden ned i lommen og kan til min store overraskelse se at de penge jeg havde med var væk undtagen 100kr som lå tilbage. Jeg kigger over hele lokalet men kan intet finde. Jeg tænker at det kan være jeg har glemt dem i bilen - så jeg løber ud for at se om de er der - men på vej derud kommer jeg i tanke om at jeg tjekkede at jeg havde taget det korrekte beløb med lige før massagen begyndte inde i lokalet. Jeg går retur og siger at jeg ikke kan finde pengene og en kvinde som kalder sig ejeren kommer ind og siger jeg blot kan mobile pay. Jeg siger til hende at jeg synes vi skal finde udad hvad der er sket og jeg ikke antyder at de har stjålet - men at det er meget underligt hvordan de kan forsvinde da ingen andre kunder end jeg har været der. Jeg synes dog også det var meget underligt at der til at starte med var to kvinder som begyndte massagen - men efter fem minutter forlod den ene kvinde rummet. Det ender med at hun siger at jeg bare kan betale en anden gang (det er første gang jeg er der) og jeg forlader stedet. 

Jeg har selv et arbejde hvor jeg har med kunder og gøre - og har de mistet deres penge uden at betale dem til mig - så skal de altså stadig betale. Derfor synes jeg især det var mærkeligt at de blot lod mig gå.

Et godt råd for en sikkerhedsskyld - gem måske jeres penge et sikkert sted. For blæsten har åbenbart taget mine 800kr,-

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Jamen jeg vil da godt starte med et svar og  håber Fanneme du har dit bagland iorden og det ikk bare er noget du faker?

Jeg har pt aldrig og ved jeg aldrig kommer til at hører om en Thai der har fået penge til at forsvinde med Blæsten :ph34r:

Jeg håber virkelig der kommer en anden forklaring? Fordi meget kan man sige, men stjæler er ganske enkelt mod deres tro :(

Så jeg håber virkelig for både din og Budda´s skyld og ikke mindst vores andre, at du finder dine 800,-

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 8 timer siden:

Jamen jeg vil da godt starte med et svar og  håber Fanneme du har dit bagland iorden og det ikk bare er noget du faker?

Jeg har pt aldrig og ved jeg aldrig kommer til at hører om en Thai der har fået penge til at forsvinde med Blæsten

Jeg håber virkelig der kommer en anden forklaring? Fordi meget kan man sige, men stjæler er ganske enkelt mod deres tro

Så jeg håber virkelig for både din og Budda´s skyld og ikke mindst vores andre, at du finder dine 800,-

Det er også mod den kristne og muslimske tro, det virker ikke på alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 10 timer siden:

Jamen jeg vil da godt starte med et svar og  håber Fanneme du har dit bagland iorden og det ikk bare er noget du faker?

Jeg har pt aldrig og ved jeg aldrig kommer til at hører om en Thai der har fået penge til at forsvinde med Blæsten :ph34r:

Jeg håber virkelig der kommer en anden forklaring? Fordi meget kan man sige, men stjæler er ganske enkelt mod deres tro :(

Så jeg håber virkelig for både din og Budda´s skyld og ikke mindst vores andre, at du finder dine 800,-

Hej Thaimig.

Jeg kan ikke se hvad jeg ville få udad at "fake det" for så at skrive oplevelsen herinde. Jeg kommer alligevel aldrig på stedet igen fordi oplevelsen ikke var god. Jeg er normalt meget privat med det at gå til massage og er ikke noget jeg har behov for at dele med andre mennesker. Jeg har dog behov for at være med til overstående ikke sker for andre. Og som jeg skriver jeg anbefaler stadig stedet for massagen, for den var god. Men efter min oplevelse burde man måske lægge sine penge i sin sok eller lign for at være sikker på at de stadig er der når man kommer tilbage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg var ved Amita igår, og fik en dejlig omgang massage, afsluttende med et håndjob med lækker pirring af pung og mellemkød. Jeg startede også med to piger. Jeg spurgte ind til det og fik at vide det var en ny pige, der skulle lære hvordan de masserer. under hele seancen ligger min pung med et par tusind på en stol bag mig til frit skue. jeg kender jo ikke din historie, men mine penge var der stadig da massagen var slut...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
stegenlars skrev, for 2 timer siden:

Hej Thaimig.

Jeg kan ikke se hvad jeg ville få udad at "fake det" for så at skrive oplevelsen herinde. Jeg kommer alligevel aldrig på stedet igen fordi oplevelsen ikke var god. Jeg er normalt meget privat med det at gå til massage og er ikke noget jeg har behov for at dele med andre mennesker. Jeg har dog behov for at være med til overstående ikke sker for andre. Og som jeg skriver jeg anbefaler stadig stedet for massagen, for den var god. Men efter min oplevelse burde man måske lægge sine penge i sin sok eller lign for at være sikker på at de stadig er der når man kommer tilbage.

Jeg har indtil videre ikk yderligere kommentar, ud over ærgeligt for dem det går ud over :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
stegenlars skrev, for 17 timer siden:

Jeg vil starte med at slå fast jeg ikke beskylder nogle for at stjæle. Men jeg synes alligevel en advarsel er på sin plads.

Det er vel egentlig præcis det du gør? Eller i det mindste sår en stærk mistanke.
Jeg skal ikke stille mig til dommer over, hvad der er sket, men synes det er en pænt luset udmelding. Ton rent flag. Mener du, de har stjålet, så bør det anmeldes. Mener du det ikke, eller er du ikke sikker, så er der ingen grund til at advare.

Det er måske lidt hårdt sagt, og det er muligt at du blot ønsker at hjælpe andre, men hvis ikke du er sikker nok i din sag til at anmelde dem for tyveri, havde et generelt råd om ikke at lade sine penge ligge at flagre ved bordelbesøg været nok, uden at mistænkeliggøre navngivne steder. Det må være voldsomt ubehageligt at få kastet sådan en halv mistanke på sig, som man ikke kan forsvare sig imod.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som han skriver, siger en af pigerne "du kan bare betale en anden gang...". Der bliver så nok bare ikke en anden gang...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os nu ikke slagte en mand, som giver en anmeldelse af et besøg. Det er vel derfor vi bruger den her side?
Hvis man ikke stoler på hvad Stegenlars siger, så skal man jo bare hygge videre :) 

Go´ "fest" derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skivemd skrev, for 18 minutter siden:

Lad os nu ikke slagte en mand, som giver en anmeldelse af et besøg. Det er vel derfor vi bruger den her side?
Hvis man ikke stoler på hvad Stegenlars siger, så skal man jo bare hygge videre :) 

Go´ "fest" derude 

problemet er han sætter stedet i miskredit

og det er ikke fair

hvis der ikke er hold i mistanken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
skivemd skrev, 1 time siden:

Lad os nu ikke slagte en mand, som giver en anmeldelse af et besøg. Det er vel derfor vi bruger den her side?
Hvis man ikke stoler på hvad Stegenlars siger, så skal man jo bare hygge videre :)

Go´ "fest" derude

Der er jo ligesom ikk nogen Fest :( tværtimod :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Guys, I må bruge det til hvad jeg vil. Som jeg gentagende gange har skrevet så anfægter jeg ikke stedets ydelser/massage. Jeg ved bare at hvis nogle andre havde oplevet hvad jeg havde så ville jeg sætte pris på at få det at vide. I må bruge det til hvad i vil og jeg skriver ikke mere i denne tråd nu. Men hvis man skal "slagtes" for at skrive en oplevelse så er dette sted ikke hvad jeg troede det var. Jeg håber til gengæld at alle overstående ville skrive en anmeldelse, hvis de havde oplevet det samme som jeg. Ellers er denne ikke side meget værd.Jeg er dog virkelig glad for at hører at andre har haft gode oplevelser. Det styrker bare mit håb om at mine penge har forputtet sig under en pude et sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke stedet og ved ikke om det, der er skrevet om, vitterligt også er sket. Håber selvfølgelig ikke den slags sker, men sker det, håber jeg da også, at det bliver nævnt, så andre kan være påpasselige. Det bør man naturligvis altid være uanset....

Jeg vil ikke miskreditere anmeldelsen, da jeg ikke har belæg for dette. Kan blot konstatere at her på siden er der altid skepsis for indlæg fra nye. Uanset om de er positive eller negative. Tror det handler om, at man ikke har nået at etablere en form for troværdighed herinde, før man buser ud med meget positive/negative skriverier. Det hænger vel meget godt sammen med virkeligheden. Hvis man møder en person til en fest, hvor personen bare fører sig frem og er meget markant i sine holdninger eller fortæller om, at han/hun har oplevet dit og dat, så fremstår det sådan lidt blærerøvsagtigt. Men har man mødt personen gentagne gange og fået det i små bidder, så oplever man det ikke så slemt.

Ved godt at man kan støde på denne side på det tidspunkt, hvor man gerne vil give sin første anmeldelse. Men jeg kan kun "opfordre" til, at man blander sig lidt i "debatten" herinde, inden man anmelder. For netop at opbygge den ønskede troværdighed. Vær lidt med i hyggeforum, kom med lidt input (ros/ris/bonusinfo) til andre anmeldelser osv. Jeg er sikker på, at man bliver taget mere seriøst, hvis der står +20 og 40 indlæg end hvis der står 0/0 og man skriver en overordentlig positiv/negativ anmeldelse.

Bare mit input - og igen, ingen kritik af selve anmeldelsen... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...