Hop til indhold

Recommended Posts

For os der kan li bbw , Dejlig blød bbw fra Aarhus , hun har store dejlige bryster , hun har en dejlig stor røv , hun har en dejlig stor smuk mave , hun er smuk som en gudinde , hun ridder som en gudinde , det var lækkert at kysse og hendes store smukke mave , jeg slikkede også fisse på hende , og gav hende sorte kys , hun har en stor smuk røv , jeg kan varmt anbefale hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stig48 skrev, for 3 timer siden:

For os der kan li bbw , Dejlig blød bbw fra Aarhus , hun har store dejlige bryster , hun har en dejlig stor røv , hun har en dejlig stor smuk mave , hun er smuk som en gudinde , hun ridder som en gudinde , det var lækkert at kysse og hendes store smukke mave , jeg slikkede også fisse på hende , og gav hende sorte kys , hun har en stor smuk røv , jeg kan varmt anbefale hende 

Jeg ved ikke hvor jeg har det fra, men jeg tror at trådstarter tænder på store kvinder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, for 38 minutter siden:

Jeg ved ikke hvor jeg har det fra, men jeg tror at trådstarter tænder på store kvinder :-)

Og hvor er det skønt;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havemand skrev, 1 time siden:

Jeg ved ikke hvor jeg har det fra, men jeg tror at trådstarter tænder på store kvinder :-)

Ja det har du ret i , helt rigtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 16 timer siden:

Og hvor er det skønt;)

Tror vi er mange der tænder på bløde runde former. Glæder mig til at opleve dine smukke kurver Ida 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...