Hop til indhold

Hadsundvej 64 - Vejgård - Familie massage

Featured Replies

Skrevet

Som beskrevet i en anden tråd jeg ikke kan finde igen så er der en kraftig dame der åbner. Jeg tog dog chancen og gik med ind. 

Og ja - ud kom en yngre og sødere model. Hun havde en rimelig fræk krop - ikke for stor og ikke mager. Rimeligt fin hård massage.

Der tilbydes fp, men jeg tog et blowjob som afslutning til 800 (hun ville have 700 for hånd). Så umiddelbart ikke det billigste sted.

Hun havde boet 4 år i DK, men snakkede noget besværet dansk og lidt engelsk. Ellers snaksaglig og sød lihe bortset fra få øjeblikke til sidst hvor jeg fik fornemmelsen af at nu skulle det bare overstås.

7/10 herfra - De ting der trak ned var lidt løst maveskind og så at den. Glade kontakt ind i mellem forsvandt.

• 5 months later...
Skrevet

Er der nogen der har nyt om dette sted?

Jeg mener jeg har læst noget godt om det, men kan ikke fide det. Påregner et besøg sidst på ugen hvis det stadig er et godt sted.

Skrevet

Jeg var forbi i dag.
Nydeligt sted. En skøn seng med varme uhhmm.
En dejlig pige (Emma sagde hun), og en god hård massage og fuld pakke.

Skrevet
Den glade murer skrev, for 31 minutter siden:

Jeg var forbi i dag.
Nydeligt sted. En skøn seng med varme uhhmm.
En dejlig pige (Emma sagde hun), og en god hård massage og fuld pakke.

Hvad betalte du for det..

• 4 years later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.