Hop til indhold
denventende

Horsens - er der ingen gode thai steder

Recommended Posts

Hej med jer.

Som overskriften antyder "gode thai steder", så er jeg godt klar over at det kan være forskelligt hvad vi brugere lægger vægt på. 

Men hvordan er situationen i Horsens, jeg har været hos en del forskellige, men mest hos Natacha, Kattesund - over middel massage + HJ, ikke fået FP. Har tidligere beøsgt andre men de erfaringer er gamle har derfor ikke ikke nogen værdi idag. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
denventende skrev, for 13 minutter siden:

Hej med jer.

Som overskriften antyder "gode thai steder", så er jeg godt klar over at det kan være forskelligt hvad vi brugere lægger vægt på. 

Men hvordan er situationen i Horsens, jeg har været hos en del forskellige, men mest hos Natacha, Kattesund - over middel massage + HJ, ikke fået FP. Har tidligere beøsgt andre men de erfaringer er gamle har derfor ikke ikke nogen værdi idag. 

 

Du kan evt. prøve det nye sted Venus thai massage som ligger lige overfor Lunden. Har ikke noget nummer eller andet.

Det du efterspørger findes ikke i Horsens fordi det er gamle brugte pige alle sammen og de er ikke værd at bruge penge på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hanhan skrev, 1 time siden:

Thana på Vitus Berings Plads er jeg kommet en del ved. Super sted med god service.

Nyd det!

Hej - ved du om det er muligt for ekstra yderlser der, gerne HJ eller FP

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bare mærkeligt at Vejle har så mange gode steder og der ikke skal være noget i Horsens.

For 1/2 års tid siden eller lidt mere var der en dejlig pige på Amaliegade i kælderen lige overfor pølsehuset, der fik man valuta for pengene, men hun er desværre rejst og butikken lukket.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hanhan skrev, for 18 timer siden:

Thana på Vitus Berings Plads er jeg kommet en del ved. Super sted med god service.

Nyd det!

Pas på med Thana Thai. Du kan få alt der, men det er ofte at der render børn rundt i klinikken og det trækker meget ned i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LiderligL skrev, for 55 minutter siden:

Pas på med Thana Thai. Du kan få alt der, men det er ofte at der render børn rundt i klinikken og det trækker meget ned i mine øjne.

Hej - jeg har været der en enkelt gang, det var en weekend hvor der var afløser på. Fik en ok massage med HJ. Jeg var så forbi en anden dag, da var der mindst 4 besøgende + børn i butikken - det kunne jeg ikke overskue, så jeg gik igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
oldie69 skrev, den 5/8/2017 at 09:47:

Hvad med Leena Smedegade 26 (se Thailisten) - der har tidligere været gode anmeldelser af stedet ?

Jeg var der for et par måneder siden. Jeg fik godt nok kun massage, og det virkede som om der ikke kunne komme mere på tale. Derudover løb børnene rundt ovenpå værelset hvor massagen foregik.

Desuden brugte hun babyolie til massagen, så havde mere ondt på kroppen da jeg gik derfra end da jeg ankom.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Smedegade 26 er ellers kendt for at pigerne går hele vejen. Jeg har fået en super fuld pakke der for en 3 mdr. siden. Pigen var nok omkring 30 år.

Ellers er jeg selv glad for at komme hos Mukda - 2 modne kvinder ganske vist - men for mig har det været perfekt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...