Hop til indhold

Madame Angie/Madame Helene - samme person ?

Featured Replies

Skrevet

De to ligner absolut ikke hinanden, da deres kropsbygning er vidt forskellig. Men hvorfor er det så interessant

for dig at vide om de to er en og samme person?

Skrevet

Fordi jeg ikke har lyst til at møde den ene af dem :) .

Skrevet

Jeg tror, billedet er af Uzi.

En særdeles erfaren dame, som huserede/huserer i Gammeltoftgade, og også flere andre steder under andre navne. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Hvis det er den Uzi der var i Aalborggade, Rosenvængets Allé og i Studio 136, så må hun da være 60 + ? 

Skrevet
Brøndby skrev, for 3 minutter siden:

Hvis det er den Uzi der var i Aalborggade, Rosenvængets Allé og i Studio 136, så må hun da være 60 + ? 

Brøndby,

du ved godt ingen GP er mere end 29 år og nogle måneder. Dominaer kan godt være lidt ældre. Iøvrigt er det uhøfligt at omtale en dames alder

Skrevet
SpankingSub skrev, for 4 minutter siden:

Brøndby,

du ved godt ingen GP er mere end 29 år og nogle måneder. Dominaer kan godt være lidt ældre. Iøvrigt er det uhøfligt at omtale en dames alder

jeg mødte hende en gang i 80´erne og har da også haft en enkelt seance med hende , og jeg husker jeg blev lidt skræmt, allerede den gang fordi alderforskellen på hende og jeg var lige i overkanten . 

I mellemtiden er jeg blevet 50+ :(

Redigeret af Brøndby

Skrevet
SpankingSub skrev, for 5 timer siden:

Ja jeg mødte også Uzi engang i 80' var selv i slut 20', den gang var hun ældre end mig. I dag er det omvendt :-)

:D:D:D:D

... Samme oplevelse har jeg i øvrigt haft med Uzi - vist i start 90'erne. Men hun var piv fræk! :-P

Redigeret af Jørgensen

• 2 weeks later...
Skrevet
fafnersbane skrev, den 17/8/2017 at 11:14:

Uzi træffes nu hos Buddingepigerne under navnet Zusanna.

http://www.buddingepigerne.dk/pigerne1

Danmarks ældste GP ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.