Hop til indhold
Guest Brøndby

Madame Angie/Madame Helene - samme person ?

Recommended Posts

De to ligner absolut ikke hinanden, da deres kropsbygning er vidt forskellig. Men hvorfor er det så interessant

for dig at vide om de to er en og samme person?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror, billedet er af Uzi.

En særdeles erfaren dame, som huserede/huserer i Gammeltoftgade, og også flere andre steder under andre navne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Hvis det er den Uzi der var i Aalborggade, Rosenvængets Allé og i Studio 136, så må hun da være 60 + ? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brøndby skrev, for 3 minutter siden:

Hvis det er den Uzi der var i Aalborggade, Rosenvængets Allé og i Studio 136, så må hun da være 60 + ? 

 

Brøndby,

du ved godt ingen GP er mere end 29 år og nogle måneder. Dominaer kan godt være lidt ældre. Iøvrigt er det uhøfligt at omtale en dames alder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby
SpankingSub skrev, for 4 minutter siden:

Brøndby,

du ved godt ingen GP er mere end 29 år og nogle måneder. Dominaer kan godt være lidt ældre. Iøvrigt er det uhøfligt at omtale en dames alder

jeg mødte hende en gang i 80´erne og har da også haft en enkelt seance med hende , og jeg husker jeg blev lidt skræmt, allerede den gang fordi alderforskellen på hende og jeg var lige i overkanten . 

 

I mellemtiden er jeg blevet 50+ :(

Redigeret af Brøndby

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 5 timer siden:

Ja jeg mødte også Uzi engang i 80' var selv i slut 20', den gang var hun ældre end mig. I dag er det omvendt :-)

 

 :D:D:D:D

... Samme oplevelse har jeg i øvrigt haft med Uzi - vist i start 90'erne. Men hun var piv fræk! :-P

Redigeret af Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...