Hop til indhold

Recommended Posts

Det et da piece of cake - bare spørg - mit bud er at et stort flertal vil. Nu er mit udsagn godt nok baseret på min ufatteligt dejlige krop :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 27 minutter siden:

Det et da piece of cake - bare spørg - mit bud er at et stort flertal vil. Nu er mit udsagn godt nok baseret på min ufatteligt dejlige krop :D

:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 2 timer siden:

Det et da piece of cake - bare spørg - mit bud er at et stort flertal vil. Nu er mit udsagn godt nok baseret på min ufatteligt dejlige krop :D

Det er nu ikke min erfaring – altså dét med at gå med i bad :D.

Min erfaring er faktisk, at det er de færreste, der gør det. Jeg har således kun været i bad med Nina (dengang) fra Ratree, Dalya, Nancy på 505, Susanne Legelyst samt Trine. De to sidstnævnte efter en nurusesssion. Det er alt i alt en ret lav procentdel.

Leder man lidt, var der for nogle år siden en hel tråd om dette.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gå da gerne med i bad hvis badet på Østerbro ikke var så lille.. Hahaha.. I Sorø kan jeg godt lokkes.. Men jeg er faktisk aldrig blevet spurgt.. Hmm.. Hvis gæsten kan tåle at se mig med makeup i hele ansigtet og vådt hår så det sku fint for mig.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden:

Jeg gå da gerne med i bad hvis badet på Østerbro ikke var så lille.. Hahaha.. I Sorø kan jeg godt lokkes.. Men jeg er faktisk aldrig blevet spurgt.. Hmm.. Hvis gæsten kan tåle at se mig med makeup i hele ansigtet og vådt hår så det sku fint for mig.. Hahaha.. 

Det er, ifølge den noget ældre streng jeg tænker på, netop det våde hår, der holder pigerne tilbage fra at bade med gæsterne. Der har også været nævnt et forhold som for megen sæbe i løbet af en dag.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte for nylig en ung rumænsk pige på folehaven og eftef endt hyggestund foreslog hun selv vi gik i bad sammen.

ALLE de thaisteder jeg har fået FP har pigen selv tilbudt at gå med i bad bagefter hvor vi vasker hinanden, dejlig seance.

Jeg har dog aldrig hørt om at pigen går med i bad hvis man kun har taget massagedelen.

The Rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cassiopeia har Spabad mod merpris af ca.300 kr..e

b"6d og jacuzzi.

"Flot badeværelse med spa og jacuzzi"

http://www.cassiopeiastars.dk/stedet.asp

Det tager ca.30 minutter at få fyldt jazuccien op..

Pigernes hår må selvfølgelig ikke blive vådt..

Mansion i Rødovre har/havde? Også rigtig flotte badeforhold..om de går med ud og skyller?

Hmm...Så længe de ikke bliver våde forneden..

http://www.mansiongirls-cph.com/vagtplan.php

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, jeg har jo højere oppe afsløret, hvem jeg har været i bad med, selvom der kunne have været mange flere.

Nancy på 505 hev mig ved hårene med ud i badet efter både B2B og slikketur. Hun var meget opsat på det, og da en kollega skulle bruge toilettet, blev hun også involveret: Hun trak efter tisseturen forhænget fra og betragtede begejstret, hvad Nancy og jeg var i gang med under de varme stråler. Og kom ind for at være med. DEsværre var der udsolgt hos mig, men alene oplevelsen har givet mig stor glæde efterfølgende ;)

Ak ja, søde minder. Men så sent som i eftermiddags var jeg i bad med Trine Tease. Hun både sæber ind og skyller af – og har intet imod, at man prøver at indsæbe hendes store babser. En sand fornøjelse ..........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...