Hop til indhold
hubby

Dårlig oplevelse

Recommended Posts

Besøgte Fie i går hos Vojensdream for at få noget dominans. Fik begge hænder spændt op i samme krog. Efter adskillige slag af hendes mange piske besvimede jeg. Hun fik mig åbenbart fri, men jeg faldt og slog hovedet i flisegulvet. Det var ikke professionelt og uden kompensation. Hun sagde, det ikke var unormalt at besvime:o

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 36 minutter siden:

Besøgte Fie i går hos Vojensdream for at få noget dominans. Fik begge hænder spændt op i samme krog. Efter adskillige slag af hendes mange piske besvimede jeg. Hun fik mig åbenbart fri, men jeg faldt og slog hovedet i flisegulvet. Det var ikke professionelt og uden kompensation. Hun sagde, det ikke var unormalt at besvime:o

Det jo svært for hende at kende dine grænser.. Altså for hvor meget smerte du kan klarer hvis hun ikke kender dig.. Jeg tænker hun måske ikke har så nemt ved at bakse rundt med dig hvis du er bevidstløs.. Jeg ville da i hvertfald ikke kunne bakse rundt med en voksen mand.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 49 minutter siden:

Besøgte Fie i går hos Vojensdream for at få noget dominans. Fik begge hænder spændt op i samme krog. Efter adskillige slag af hendes mange piske besvimede jeg. Hun fik mig åbenbart fri, men jeg faldt og slog hovedet i flisegulvet. Det var ikke professionelt og uden kompensation. Hun sagde, det ikke var unormalt at besvime:o

Det lyder ikke som en rar oplevelse. Det er selvfølgelig ikke normalt at besvime........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Det jo svært for hende at kende dine grænser.. Altså for hvor meget smerte du kan klarer hvis hun ikke kender dig.. Jeg tænker hun måske ikke har så nemt ved at bakse rundt med dig hvis du er bevidstløs.. Jeg ville da i hvertfald ikke kunne bakse rundt med en voksen mand.. 

Jamen gud... hvor ondt har vi da af lille Fie her, første ostemad for ikke at kende kundens smertegrænse, anden for at hun skal slæbe rundt med en tung bevidstløs....av min ryg, jamer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 1 time siden:

Besøgte Fie i går hos Vojensdream for at få noget dominans. Fik begge hænder spændt op i samme krog. Efter adskillige slag af hendes mange piske besvimede jeg. Hun fik mig åbenbart fri, men jeg faldt og slog hovedet i flisegulvet. Det var ikke professionelt og uden kompensation. Hun sagde, det ikke var unormalt at besvime:o

Hun må være helt væk fra 'vinduet'! Totalt uprofessionel! :angry:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv for en dum oplevelse.. Med dominans skal man gå blidt og roligt frem indtil man har begreb om hvad man har gang i og hvad ens sub finder det største sexuelle behag i .. han eller hun skal såmænd nok stønne efter mere, hvis det ikke er hårdt nok .. jeg ved ikke, om det var din første gang med en domina - men som hos tatovøren, så kan man blive så nervøs, at man glemmer at trække vejret.. ved ikke om det er det, der skete fpr dig - det ved kun du selv..  men jeg håber dit hovede får det bedre snart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 3 timer siden:

Besøgte Fie i går hos Vojensdream for at få noget dominans. Fik begge hænder spændt op i samme krog. Efter adskillige slag af hendes mange piske besvimede jeg. Hun fik mig åbenbart fri, men jeg faldt og slog hovedet i flisegulvet. Det var ikke professionelt og uden kompensation. Hun sagde, det ikke var unormalt at besvime:o

Har du selv nogen anelse om hvorfor du besvimede ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden:

Det jo svært for hende at kende dine grænser.. Altså for hvor meget smerte du kan klarer hvis hun ikke kender dig.. Jeg tænker hun måske ikke har så nemt ved at bakse rundt med dig hvis du er bevidstløs.. Jeg ville da i hvertfald ikke kunne bakse rundt med en voksen mand.. 

:arrow:Ja "stakkels pige".  Først pisker hun manden så hårdt at han besvimer og så løsner hun ham så han slår hovedet ned i flisegulvet. Hun kunne måske have kaldt på hjælp fra tlf.damen,  men dey er da klart det er pigen der er "ofret".  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Uldjyden skrev, for 41 minutter siden:

:arrow:Ja "stakkels pige".  Først pisker hun manden så hårdt at han besvimer og så løsner hun ham så han slår hovedet ned i flisegulvet. Hun kunne måske have kaldt på hjælp fra tlf.damen,  men dey er da klart det er pigen der er "ofret".  :geek:

Jeg tænker at man vel inden man går i gang har aftalt en måde at få det stoppet på.? Hvis han har gjort brug af stop metoden og hun er fortsat så ja så er det sku for dårligt og uprofessionelt.. Men hvis TS ikke har gjort brug af stop metoden inden han er besvimet kan Det da vel være rimelig svært for pigen at vide hvornår hun skal stoppe tænker jeg.. Selvom jeg ikke aner en skid til dominans den vej.. Jeg havde selv prøvet at klarer sådan en prekær situation på egen hånd i panik før jeg ville når at tænke mig nok om til at tilkalde hjælp.. Især når der hænger en nøgen mand fra loftet som højst sandsynlig ikke vil ses i den situation gud og hver mand.!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tænker at man vel inden man går i gang har aftalt en måde at få det stoppet på.? Hvis han har gjort brug af stop metoden og hun er fortsat så ja så er det sku for dårligt og uprofessionelt.. Men hvis TS ikke har gjort brug af stop metoden inden han er besvimet kan Det da vel være rimelig svært for pigen at vide hvornår hun skal stoppe tænker jeg.. Selvom jeg ikke aner en skid til dominans den vej.. Jeg havde selv prøvet at klarer sådan en prekær situation på egen hånd i panik før jeg ville når at tænke mig nok om til at tilkalde hjælp.. Især når der hænger en nøgen mand fra loftet som højst sandsynlig ikke vil ses i den situation gud og hver mand.!!

Det er derfor man har fået et mund - nemlig til at tale med. 

Hvis man ingen gag har haft i munden eller den på anden vis er blevet blokeret. 

Så sig dog til kære ven .... 

Hvis det ellers er en der har ekspertisen indenfor spanking så kender hun vel også grænsen for hvor langt hun må gå ( der er vel aftalt noget fra start ) 

Ellers kan jeg kun sige " så kan man lære at åbne munden "

Virker som om det har været en pige som måske ikke har haft den store erfaring / viden .... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 45 minutter siden:

Det er derfor man har fået et mund - nemlig til at tale med. 

Hvis man ingen gag har haft i munden eller den på anden vis er blevet blokeret. 

Så sig dog til kære ven .... 

Hvis det ellers er en der har ekspertisen indenfor spanking så kender hun vel også grænsen for hvor langt hun må gå ( der er vel aftalt noget fra start ) 

Ellers kan jeg kun sige " så kan man lære at åbne munden "

Virker som om det har været en pige som måske ikke har haft den store erfaring / viden .... 

 

Præcis også min tanke.. Jeg tænker at det i starten må være utrolig svært at vide hvor langt man kan gå.. Og det er jo også forskelligt fra person til person hvor smertegrænsen ligger.. Men det da lige lovlig voldsomt at sige det hele ligger på pigens skuldre.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
hubby skrev, for 9 timer siden:

Besøgte Fie i går hos Vojensdream for at få noget dominans. Fik begge hænder spændt op i samme krog. Efter adskillige slag af hendes mange piske besvimede jeg. Hun fik mig åbenbart fri, men jeg faldt og slog hovedet i flisegulvet. Det var ikke professionelt og uden kompensation. Hun sagde, det ikke var unormalt at besvime:o

kender hun ikke dine smertegrænser, eller du selv gør, er det altid godt at lege med stop ord, Dvs  feks ordet rød hvis det bliver for meget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 timer siden:

Præcis også min tanke.. Jeg tænker at det i starten må være utrolig svært at vide hvor langt man kan gå.. Og det er jo også forskelligt fra person til person hvor smertegrænsen ligger.. Men det da lige lovlig voldsomt at sige det hele ligger på pigens skuldre.. 

Der er jeg så ikke helt enig ..

Hvis det er svært at vide hvor langt man kan eller må gå så skal man måske ikke gi "fuld gas" fra starten

Der findes mange forskellige piske. paddels mm ..

Nogen til opvarmning andre til smerte og disideret smerte mm

Kommunikation,viden samt indsigt i den  person man har med at gør og de redskaber man bruger er nogle af de vigtige  hjørnesten ... 

Alt og alle har en start MEN resultaterne blir også derefter hvis man bare gør hvad man føler for... Vi er alle så vidt forskellige. Vi er mennesker ikke robotter !!

Undre mig stadig og hvad det var som gjorde manden besvimede

Noget må ha blokeret for blod omløb eller andet

Det er altså ikke normalt man besvimer bare så´n .....

Jeg kender heller ikke den fulde version af den nævnte seance.

Men mener bare pigen måske lige skulle ha haft et vågent øje så ville den slags jo slet ikke være sket... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan der jo være mange grunde til manden, har besvimet, varme i lokalet, mangel på væske, spændingen (mange drenge har via mails og telefonsamtale bygget så meget spænding op, så de er totalt oppe at kører) armene har været spændt for højt oppe over hovedet(blodomløbet). Måske har han ikke sovet om natten eller spist inden, kørt mange km...?

Hvis nogle af disse faktore er tilstede, så kan man være den mest erfarne Domina og have nok så mange stopord med rød/gul eller grønlangsomstribet og være i gang med en gang blid pirringsbondage, hvor man kun har rørt ved manden med fingrespidserne, at han besvimer.

Da vi som regel har stilletter på, har vi ikke meget at gribe og stå med, hvis vi skærer rebene, for manden vil falde som stregstarter beskriver, så det er klart en fordel, at få manden til bevisthed, før han kommer ned. Men der er jo ikke noget galt i at tjekke manden undervejs i hvordan han har det? det er ikke at være mindre proff. det er omtanke. Hvis man ikke kender manden er der jo ikke noget galt i at i "forsamtalen" at spørge, ind til hvad han har prøvet før?"læse" ham? der er jo en del drenge, der kan klare 500 slag med pisken, og når vi så kommer frem til det, så var det vist....øøøøøøøøh 20 (overdrivelse fremmer forståelsen) (det er mest jydedrengene)....eller den gammelkendte: jeg har ingen grænser, du må alt, og jeg vil ikke have noget stopord! (det er jo også en klassikker der får en til at løfte øjenbrynene) og så bruger man 5 min til at han finder ud af at han har grænser og han gerne vil have stopord :D 

Jeg tror at alle piger, mig selv, inkl. der har oplevet gæster, der bliver dårlige, besvimer og vi har også læst herinde, om enklte der er døde, meget gerne ville være den oplevelse foruden. da vi ikke er anderledes end andre mennesker. Vi bliver bare ikke tilbudt trume-psykologhjælp for hyper-dårlige oplevelser.

At kalde pigen, "væk fra vinduet" og hun kunne bare gøre....bla bla det tror jeg ikke, hun har brug for, "oplevelsen" er nok i sig selv!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Cherie du har ret der kan være mange faktorer der spiller ind.

Har heller ikke disset hverken pigen eller huppy

( som skrevet så kender jeg ikke detaljerne omkring denne session )

Undre mig over hvorfor huppy ikke selv har været inde efter tråden er blevet skrevet 

Man tænker sit om den er sand eller falsk det skal jeg ikke gøre mig til dommer over 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, lad os nu ikke kaste os ud i en vild gætteleg, når vi stort set ingen information har fået.
Uanset hvor uerfaren og ømskindet Hubby måtte være, tvivler jeg meget på, at hun har slået ham til bevidstløshed. Der skal alligevel meget til :D
Det er langt mere sandsynligt, at det er stillingen, varmen, noget andet, som har fået ham til at besvime, og det kan man næppe klandre Fie for.

Umiddelbart vil jeg gerne høre, hvad man mener, hun skulle gøre med en bevidstløs mand hængende?
Løbe ned efter underboen? Ringe 112? Arj vel? Lad os nu lige først få ham ned, så vi kan få blodet rundt i kroppen igen.
Selvfølgelig stærkt uheldigt at slå hovedet i gulvet i processen, men sæt jer også lige i pigens sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
snakie skrev, for 1 time siden:

Umiddelbart vil jeg gerne høre, hvad man mener, hun skulle gøre med en bevidstløs mand hængende?
Løbe ned efter underboen? Ringe 112? Arj vel? Lad os nu lige først få ham ned, så vi kan få blodet rundt i kroppen igen.
Selvfølgelig stærkt uheldigt at slå hovedet i gulvet i processen, men sæt jer også lige i pigens sted.

Førstehjælp ved bevidstløshed er at få personen ned at ligge og tjekke deres vejrtrækning. Dette kan man gøre ved at se på, om deres brystkasse hæver og sænker sig, lytte til deres åndedrag og mærke åndedraget mod sin kind eller hånd. Start med at tjekke, at der er frie luftveje.
Hvis der er vejrtrækning er det bedst at lægge personen i stabilt sideleje til vedkommende kommer til bevidsthed. Husk at blive ved personen og lytte til ændring i vejtrækningen (bliver den tungere eller mere overfladisk eller er den fortsat regelmæssig).
Kommer vedkommende ikke til bevidsthed når du rusker i skulderen, taler højt/råber til vedkommende eller smertepåvirker (f.eks. ved at køre et par knoer hen over kravebenet) skal du ringe 112 og tilkalde en ambulance.

Hvis vedkommende ikke trækker vejret eller holder op med at trække vejret, skal der påbegyndes HLR  / Hjerte-Lunge-Redning ("hjertemassage").

Hvis du har en tilskadekommen / besvimet person og ikke tilkalder hjælp kan du i yderste konsekvens blive straffet efter straffelovens §§ 250 og 253:

§ 250. Den, som hensætter en anden i hjælpeløs tilstand eller forlader en under hans varetægt stående person i sådan tilstand, straffes med fængsel, der, når handlingen har medført døden eller grov legemsbeskadigelse, under i øvrigt skærpende omstændigheder kan stige til 8 år

§ 253. Med bøde eller hæfte indtil 3 måneder straffes den, som, uagtet det var ham muligt uden særlig fare eller opofrelse for sig selv eller andre, undlader

1) efter evne at hjælpe nogen, der er i øjensynlig livsfare, eller

2) at træffe de foranstaltninger, som af omstændighederne kræves til redning af nogen tilsyneladende livløs, eller som er påbudt til omsorg for personer, der er ramt af skibbrud eller anden tilsvarende ulykke.

Hvis uheldet er ude er det under alle omstændigheder vigtigt at bevare roen så godt man kan og tilkalde hjælp, hvis man er usikker eller ikke selv kan løse den situation man står i. Det være sig på arbejdspladsen, på gaden, i hjemmet og alle andre steder i øvrigt.

Redigeret af BL_junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Illona historien er sand. Det var sikkert noget med blodomløbet, lokalet var varmt og jeg svedte voldsomt, da slagene blev hårdere. Inden Fie begyndte opvarmningen, fortalte hun om farverne, som jeg ikke selv fik udmeldt, inden det var for sent. Men alligevel bør hun vel som den erfarne holde øje med mig, og hvordan jeg ser ud. I øvrigt havde jeg lige cyklet fra min bopæl til Vojensdream 30 km på 1 time! Jeg har kontaktet Fie, som sendte mig dette link: 

https://www.sadistenstoolbox.dk/SadistensBlogGuide/25_Guiden-omkring-Subspace.html

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 5 minutter siden:

Ja, Illona historien er sand. Det var sikkert noget med blodomløbet, lokalet var varmt og jeg svedte voldsomt, da slagene blev hårdere. Inden Fie begyndte opvarmningen, fortalte hun om farverne, som jeg ikke selv fik udmeldt, inden det var for sent. Men alligevel bør hun vel som den erfarne holde øje med mig, og hvordan jeg ser ud. I øvrigt havde jeg lige cyklet fra min bopæl til Vojensdream 30 km på 1 time! Jeg har kontaktet Fie, som sendte mig dette link: 

https://www.sadistenstoolbox.dk/SadistensBlogGuide/25_Guiden-omkring-Subspace.html

Føler du selv der var noget af det som står skrevet i linket som du kan nikke genkendende til ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 17 minutter siden:

Ja, Illona historien er sand. Det var sikkert noget med blodomløbet, lokalet var varmt og jeg svedte voldsomt, da slagene blev hårdere. Inden Fie begyndte opvarmningen, fortalte hun om farverne, som jeg ikke selv fik udmeldt, inden det var for sent. Men alligevel bør hun vel som den erfarne holde øje med mig, og hvordan jeg ser ud. I øvrigt havde jeg lige cyklet fra min bopæl til Vojensdream 30 km på 1 time! Jeg har kontaktet Fie, som sendte mig dette link: 

https://www.sadistenstoolbox.dk/SadistensBlogGuide/25_Guiden-omkring-Subspace.html

Der er forskel på at besvime og går i subspace.... Så det er måske lidt vigtigt at du selv finder ud af hva der skete med dig... Det lyder ikke godt hva du har været ude for. Men lyder til at der er flere ting i det syntes jeg. Men når man som dom leger med de her ting så SKAL der være stopord... Og der SKAL hele tiden være opmærksomhed på hvordan du har det. Jeg har selv leget med de ting og gør det stadig en gang i mellem (altså privat) og jeg ville aldrig gøre det uden de ting jeg skriver her... 

Håber du er ok igen og ikk har mistet modet hvis det ellers er noget du vil prøve igen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 1 minut siden:

Der er forskel på at besvime og går i subspace.... Så det er måske lidt vigtigt at du selv finder ud af hva der skete med dig... Det lyder ikke godt hva du har været ude for. Men lyder til at der er flere ting i det syntes jeg. Men når man som dom leger med de her ting så SKAL der være stopord... Og der SKAL hele tiden være opmærksomhed på hvordan du har det. Jeg har selv leget med de ting og gør det stadig en gang i mellem (altså privat) og jeg ville aldrig gøre det uden de ting jeg skriver her... 

Håber du er ok igen og ikk har mistet modet hvis det ellers er noget du vil prøve igen.. 

Kvinde 1966 du har ret & Ud fra mit optik er subspace ikke noget man bare så´n kommer i 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame I skrev, for 1 minut siden:

Kvinde 1966 du har ret & Ud fra mit optik er subspace ikke noget man bare så´n kommer i 

Nej det er det ikke... der skal noget til... Og alligevel... Jeg har selv set en engang som gik i sub i løbet af 10 min.... Og her taler vi om reb.. og ikk smæk... så det ka lade sig gøre.. Jeg har selv prøvet det flere gange i reb og det er fantastisk... Men det er efter lang tid hos mig.. Men når jeg er i sub så har jeg det ikk som om jeg er besvimet... Jeg høre alt hva der foregår.. Jeg ka bare ikk røre mig.. ell reagere på hva der sker omkring mig.. Og det syntes jeg er vigtigt for ts at finde ud af.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, for 11 minutter siden:

Nej det er det ikke... der skal noget til... Og alligevel... Jeg har selv set en engang som gik i sub i løbet af 10 min.... Og her taler vi om reb.. og ikk smæk... så det ka lade sig gøre.. Jeg har selv prøvet det flere gange i reb og det er fantastisk... Men det er efter lang tid hos mig.. Men når jeg er i sub så har jeg det ikk som om jeg er besvimet... Jeg høre alt hva der foregår.. Jeg ka bare ikk røre mig.. ell reagere på hva der sker omkring mig.. Og det syntes jeg er vigtigt for ts at finde ud af.. 

lige præcis man observerer alt men er bare ude af stand til at reagerer på noget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...