Hop til indhold

Vanessa i Kolding

Featured Replies

Skrevet
mester4u skrev, for 15 minutter siden:

Det er jo det jeg prøver at finde ud af, samt om hun er værd at besøge? 

Det er fake.....der har været en tråd om netop hende for 8-14 dage siden. Billederne er af en kendt instagram-babe som du næppe kommer til at møde. 

Skrevet

Et simple lille research på billederne ville have givet præcis de svar ovenstående har givet.....tjek dog selv

Skrevet
DK fyr 34 skrev, for 43 minutter siden:

Det er fake.....der har været en tråd om netop hende for 8-14 dage siden. Billederne er af en kendt instagram-babe som du næppe kommer til at møde. 

Det må være denne tråd. Jeg synes ikke det er helt let at gennemskue om hun er ægte eller ej. 

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 19 minutter siden:

Det må være denne tråd. Jeg synes ikke det er helt let at gennemskue om hun er ægte eller ej. 

Billederne er med garanti ikke af den pige du vil møde.....Pigen på billederne er model og ikke GP i Kolding - eller noget andet sted.... ;);)

(synes egentlig ikke en gang en billed-søgning er nødvendig i det tilfælde her. Et enkelt blik er, for mit vedkommende, nok til at kunne sige det er fake billeder)

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi for halvanden time siden og kan bekræfte den dertil linkede anmeldelse. Det er nok ikke hendes billeder. Men de ligner godt. Hun har en ekstrem lækker krop. Hun gjorde alt til, at det blev en god oplevelse. Er polsk. Hun havde lyst til sex. Ingen tvivl om det. Måske fordi jeg var dagens første kunde. Hun lod kunden styre og give signal om, hvad man gerne vil. Det gjorde hun godt. Der er en anden i lejligheden. Det er ikke på et  af de kendte steder i byen. 

Redigeret af Joey Joe Joe

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.