Hop til indhold
mester4u

Vanessa i Kolding

Recommended Posts

mester4u skrev, for 15 minutter siden:

Det er jo det jeg prøver at finde ud af, samt om hun er værd at besøge? 

Det er fake.....der har været en tråd om netop hende for 8-14 dage siden. Billederne er af en kendt instagram-babe som du næppe kommer til at møde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 43 minutter siden:

Det er fake.....der har været en tråd om netop hende for 8-14 dage siden. Billederne er af en kendt instagram-babe som du næppe kommer til at møde. 

Det må være denne tråd. Jeg synes ikke det er helt let at gennemskue om hun er ægte eller ej. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 19 minutter siden:

Det må være denne tråd. Jeg synes ikke det er helt let at gennemskue om hun er ægte eller ej. 

 

Billederne er med garanti ikke af den pige du vil møde.....Pigen på billederne er model og ikke GP i Kolding - eller noget andet sted.... ;);)

(synes egentlig ikke en gang en billed-søgning er nødvendig i det tilfælde her. Et enkelt blik er, for mit vedkommende, nok til at kunne sige det er fake billeder)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 2 timer siden:

Det må være denne tråd. Jeg synes ikke det er helt let at gennemskue om hun er ægte eller ej. 

 

Jeg var forbi for halvanden time siden og kan bekræfte den dertil linkede anmeldelse. Det er nok ikke hendes billeder. Men de ligner godt. Hun har en ekstrem lækker krop. Hun gjorde alt til, at det blev en god oplevelse. Er polsk. Hun havde lyst til sex. Ingen tvivl om det. Måske fordi jeg var dagens første kunde. Hun lod kunden styre og give signal om, hvad man gerne vil. Det gjorde hun godt. Der er en anden i lejligheden. Det er ikke på et  af de kendte steder i byen. 

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...