Hop til indhold

Josefine Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/178485

havde sidste lørdag en aftale med Josefine i Århus, desværre måtte hun melde afbud og det er helt fair. selv om det først kom på det aftalte tidspunkt præcis.

Er der nogen af jer andre drenge der ved om det er noget hun er kendt for ?? Der er jo ingen grund til at smide penge ud på hotelværelse en gang til hvis det er noget der sker ofte ved aftaler med Josefine 

på forhånd tak weadbuster 

Skrevet
Weadbuster skrev, for 4 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/178485

havde sidste lørdag en aftale med Josefine i Århus, desværre måtte hun melde afbud og det er helt fair. selv om det først kom på det aftalte tidspunkt præcis.

Er der nogen af jer andre drenge der ved om det er noget hun er kendt for ?? Der er jo ingen grund til at smide penge ud på hotelværelse en gang til hvis det er noget der sker ofte ved aftaler med Josefine 

på forhånd tak weadbuster 

Jeg har kun positivt at sige om hende. Hun kan dæleme sutte pik

Hun har aldrig brændt mig af

Skrevet
  • Author
JonasP skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har kun positivt at sige om hende. Hun kan dæleme sutte pik

Hun har aldrig brændt mig af

Skulle have været min første gang i dette game så det var lidt flad fornemmelse og fik ikke svar fra de piger jeg efterfølgende kontaktede, men blev heldigvis reddet af en sød Thai om søndagen

tak for svar JonasP 

Redigeret af Weadbuster
Stavefejl

Skrevet
Weadbuster skrev, 1 time siden:

Skulle have været min første gang i dette game så det var lidt flad fornemmelse og fik ikke svar fra de piger jeg efterfølgende kontaktede, men blev heldigvis reddet af en sød Thai om søndagen

tak for svar JonasP 

Nu ved jeg ikke hvad dine præferencer er, men jeg elsker at slikke fisse, og giver du hende en tur, så kan jeg love du kan få hende op at ringe og så giver hun den rigtig gas, når hun tager sig af dig

Skrevet
  • Author

efter et års afholdenhed er mine præferencer at få noget sex, helst med en Dansk voksen afklaret kvinde, og hvis hun både kan tage mine penge og nyde Sexen, så ingen problem fra min side. Kunne bare ikke få svar fra andre om lørdagen.

Var egentlig på vej hjem da jeg tænkte fandme nej, så prøvede at skrive til Jasmin ved banegården og det fortrød jeg ikke,        

Skrevet

Har mødt hende før og det blev en klar anbefaling. Sutter som en drøm. Og behagelig person.

Torben

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.