Hop til indhold
Weadbuster

Josefine Århus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/178485

havde sidste lørdag en aftale med Josefine i Århus, desværre måtte hun melde afbud og det er helt fair. selv om det først kom på det aftalte tidspunkt præcis.

Er der nogen af jer andre drenge der ved om det er noget hun er kendt for ?? Der er jo ingen grund til at smide penge ud på hotelværelse en gang til hvis det er noget der sker ofte ved aftaler med Josefine 

 

på forhånd tak weadbuster 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Weadbuster skrev, for 4 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/178485

havde sidste lørdag en aftale med Josefine i Århus, desværre måtte hun melde afbud og det er helt fair. selv om det først kom på det aftalte tidspunkt præcis.

Er der nogen af jer andre drenge der ved om det er noget hun er kendt for ?? Der er jo ingen grund til at smide penge ud på hotelværelse en gang til hvis det er noget der sker ofte ved aftaler med Josefine 

 

på forhånd tak weadbuster 

Jeg har kun positivt at sige om hende. Hun kan dæleme sutte pik

Hun har aldrig brændt mig af

Del dette indlæg


Link til indlæg
JonasP skrev, for 30 minutter siden:

Jeg har kun positivt at sige om hende. Hun kan dæleme sutte pik

Hun har aldrig brændt mig af

Skulle have været min første gang i dette game så det var lidt flad fornemmelse og fik ikke svar fra de piger jeg efterfølgende kontaktede, men blev heldigvis reddet af en sød Thai om søndagen

tak for svar JonasP 

Redigeret af Weadbuster
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Weadbuster skrev, 1 time siden:

Skulle have været min første gang i dette game så det var lidt flad fornemmelse og fik ikke svar fra de piger jeg efterfølgende kontaktede, men blev heldigvis reddet af en sød Thai om søndagen

tak for svar JonasP 

Nu ved jeg ikke hvad dine præferencer er, men jeg elsker at slikke fisse, og giver du hende en tur, så kan jeg love du kan få hende op at ringe og så giver hun den rigtig gas, når hun tager sig af dig

Del dette indlæg


Link til indlæg

efter et års afholdenhed er mine præferencer at få noget sex, helst med en Dansk voksen afklaret kvinde, og hvis hun både kan tage mine penge og nyde Sexen, så ingen problem fra min side. Kunne bare ikke få svar fra andre om lørdagen.

Var egentlig på vej hjem da jeg tænkte fandme nej, så prøvede at skrive til Jasmin ved banegården og det fortrød jeg ikke,        

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...