Hop til indhold

Mor og datter aalborg

Featured Replies

Skrevet

Hey er der nogen der har noget erfaring med annoncen på al med mor og datter i Aalborg ø med sex med begge til 500kr 

Skrevet

Det lyder umiddelbart fristende, men ligesom HG påpeger, så ændrer billederne også min mening. Endvidere er den store kæphest for mig, at der sluges! Altid egen sikkerhed først.

Redigeret af Aalborg69

Skrevet

Enig. De sår ser ikke indbydende ud:wacko:

Skrevet

smag og behag er forskellige jo og man kan jo selv vælge hvem man vil besøge. jeg var forbi og har bestemt ikke fortrudt et sekund, fik en dejlig fræk oplevelse og det var der flere der gjorde ;o)

Skrevet

Det lyder dragende på en fucked up måde.. Mor og datter i samme seng er sygt på flere plan. Men det bliver nu et "no-go" herfa.. Jeger sikker på at jeg nok ville gå derfra med en "dryppert" og eller dårlig smag i munden, næsen og brændemærker på nethinden.. Men lad mig endelig høre om jeres erfaringer ;)

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:DnEoevemU1oJ:https://annoncelight.dk/showad/232977+&cd=1&hl=da&ct=clnk&gl=dk

(det er ikke altid nok at slette en annonce ;)  )

Redigeret af Samson

Skrevet

Hold nu da ferie, jeg ville i hvertilfælde medbringe clearasil til at få renset den numse. Den bumse rede er da godt nok turn-off :-o

Redigeret af Papa

Skrevet

Har de været aktive før - håber meget, at de kommer igen :-) 

Skrevet

OK - jeg har sendt dem en mail, og spurgt om muligheden for begge kommer tilbage. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Intet svar - det var nok kun den ene gang muligheden var der.

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.