Hop til indhold
bighead

Et kys 10 kr. Et smæk i røven 20 kr.

Recommended Posts

Da jeg var ganske ung, faktisk en dreng betalte jeg en af naboens døtre 10 kr. for at kysse mig. Det foregik i et dunkelt klædeskab. Senere betalte jeg hende ligeledes 10 kr. for at sluge en regnorm. Jeg foretrækker ihvertfald tanken om, at det skete i netop den rækkefølge. Og det med regnormen har jeg fortrudt siden. Nå, men den historie har egentlig ikke så meget med mit ærinde - kun symbolsk. Her skal det handle om betaling for enkeltydelser. For et par dage siden skrev jeg følgende kommentar til en anmeldelse, men blev bedt om at flytte kommentaren til Generel debat. Indlægget er her justeret en smule:

Jeg har ikke besøgt Rami, men har en mere generel kommentar til hendes prisliste, hvor der er én pris for at komme på "on mouth" og en anden for at komme "on face". Måske er der også en pris for at komme på maven (150 kr.), hendes hænder (175 kr.) osv. De sidste to eksempler er opdigtede, men ikke de to første.  Lige præcis den type GP tænder jeg personligt overhovedet ikke på. Med en så stramt styret prisliste med specifikke priser for selv de mindste delelementer af en sexuel relation tvinges man som kunde til at tænke alt igennem fra starten og ikke bare lade tingene udvikle sig. Og hvis man halvvejs tænker "Og yes jeg har lige præcis lyst til at afslutte på den og den måde", ja så skal der afregnes igen. Jeg er meget til all-inclusive og den super opdelte prisliste giver mig også en fornemmelse af, at GP har stort behov for kontrol og måske ikke rigtig bryder sig om sex for kr. Jeg tænker lidt, at hun ikke magter at der sker noget (en berøring, lidt sæd osv) som ikke er totalt afklaret fra start af. Måske tænker hun også "hvis jeg skal have hans vamle sæd på mit ansigt (og ikke maven ell. lign) vil jeg sgu have en ekstra 50´er.

Er jeg den eneste, der har det sådan? Eller handler det bare om en merkantil salgsteknik; altså forsøg på add-on-sale. 

Jeg rejser meget rundt i verden og menukort og prislister synes særligt udbredt i Danmark. Omvendt, når udenlandske prostituerede kommer til Danmark overtager flere af systemet med en meget opdelt prisliste. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror personligt at de tæt næsten endeløse menukort bunder i, en fejlagtig opfattelse af at de danske mænd har uanede mængder af penge og er villige til at betale hvad det skal være for lidt lir. En tro på at DK er et land af mælk og honning, hvor 100 kr. her og 100 kr. der ikke spiller nogen rolle.....

Giver dig iøvrigt ret i alt du skriver.... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker, at det måske kan bunde i, at skal man spermes i ansigtet, kan det jo ramme håret, hvilket resulterer i en hårvask inden næste kunde. Det tager jo tid. Tid = penge. 

En anden tanke er, at kan man tage penge for noget, hvorfor så ikke bare gøre det? Hvis ikke der var kunder nok til det, gjorde de det vel ikke.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kreds

Jeg tror ikke, at man kan komme med et generelt svar på dit spørgsmål. Nogle piger bryder sig måske rigtigt nok ikke om sæd i ansigt osv. som du skriver, men føler sig nødsaget til nogle ting de ikke kan lide for at optimere indtjeningen. Nogle har disse prislister for at vi som kunder kan sammensætte lige præcis den oplevelse vi som enkelt individer er ude efter (exempelvis som Ryanair hvor alt, næsten også toilet besøg, koster ekstra, men grundprisen er lav). Netop dette gør at de appellerer til flere kundesegmenter. Nogle følger måske bare med strømmen og gør hvad andre gør. Og sikkert mange flere årsager....

Jeg er heller ikke tilhænger af lange lister, men det har ikke afholdt mig fra at besøge en GP, hvis jeg fandt hende attraktiv i forhold til det jeg søgte.

Redigeret af Kreds
Lidt stave og kommafejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bryder mig heller ikke meget om lister - og alle de forbaskede priser er da nok til at forvirre enhver, men sådan noget her kan være svært at sætte en pris på så tænker at nogle piger sætter priser på de ting, de mindst bryder sig om for i det mindste at få noget ud af det? Det er - trods alt - et job :) Tror såmænd ikke det er så svært anderledes end at få mere i timen om søndagen eller på helligdage i de mere bredt anerkendte erhverv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
MizzAnne skrev, for 6 minutter siden:

Jeg bryder mig heller ikke meget om lister - og alle de forbaskede priser er da nok til at forvirre enhver, men sådan noget her kan være svært at sætte en pris på så tænker at nogle piger sætter priser på de ting, de mindst bryder sig om for i det mindste at få noget ud af det? Det er - trods alt - et job :) Tror såmænd ikke det er så svært anderledes end at få mere i timen om søndagen eller på helligdage i de mere bredt anerkendte erhverv :)

Jeg forstår dog ikke, hvorfor de så ikke bare siger, at de ikke ønsker at give de ydelser? Jeg har som mand ærligt talt meget lyst til at gøre noget ved en kvinde, som hun ikke bryder sig om og at vide, at hun gør det udelukkende for lidt ekstra penge gør det på ingen måde bedre. For mig er det i hvert fald vigtigt, at jeg føler, at hun rent faktisk nyder tiden sammen med mig, selvom der er økonomi involveret.
 Dog kan jeg godt forstå dem, der eksempelvis siger, at anal koster lidt ekstra, da det immervæk giver lidt mere arbejde og tidsforbrug - skylning osv, hvad end pigen kan lide det eller ej.

Men ja jeg er helt sikkert også helst til all-inclusive eller et minimum af ekstra ydelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 3 minutter siden:

Jeg forstår dog ikke, hvorfor de så ikke bare siger, at de ikke ønsker at give de ydelser? Jeg har som mand ærligt talt meget lyst til at gøre noget ved en kvinde, som hun ikke bryder sig om og at vide, at hun gør det udelukkende for lidt ekstra penge gør det på ingen måde bedre. For mig er det i hvert fald vigtigt, at jeg føler, at hun rent faktisk nyder tiden sammen med mig, selvom der er økonomi involveret.
 Dog kan jeg godt forstå dem, der eksempelvis siger, at anal koster lidt ekstra, da det immervæk giver lidt mere arbejde og tidsforbrug - skylning osv, hvad end pigen kan lide det eller ej.

Men ja jeg er helt sikkert også helst til all-inclusive eller et minimum af ekstra ydelser.

Jeg er helt enig med dig - det skal være en gensidig positiv og skøn oplevelse - hvis pigen gør ting hun ikke kan lide, kan jeg heller ikke se hvordan man kan nyde det fuldt ud :) Men jeg kan godt se at piger, der rent faktisk lever af det, kan være nødt til at gøre ting de egentlig ikke bryder sig om - konkurrence er en barsk ting..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...