Hop til indhold
Guest fersken

Nuru med meget mere i Shanghai

Recommended Posts

Guest fersken

Hej,

Havde for et stykke tid siden en rigtig dejlig oplevelse i Shanghai, som gerne må deles med Jer.

Havde lige en dag til overs i denne storby og havde haft frække tanker i mange dage, som nu skulle afprøves. Jeg søgte lidt frem og tilbage i https://www.shanghai-nightlife-guide.com/girls-sauna-shanghai/ og fandt en club jeg ville besøge. Der var jo adresse på stedet så denne viste jeg bare til taxaen som satte mig af ved et meget trafikeret kryds og sagde det var her. Jeg kunne ikke se noget dirty sted og blev nu ganske meget i tvivl om min plan skulle lykkedes. Heldigvis var der også et telefonnummer samt et navn på en Jack som jeg ringede op. Jack spurgte hvor jeg var og to minutter efter kom han ned til krydset og sagde at stedet endnu ikke havde åbent, men han kunne henvise mig til et andet sted og bede en chauffør om at kører mig derhen. Jeg var lidt i tvivl om det nu var en god ide, men liderligheden tog over.

Jeg blev sat af ved et hotel: Shanghai Holiday Inn, og en pige hentede mig i lobbyen for at tage med mig op i en elevator. Vi ankom til en bar-lignende disk og jeg fik en nøgle. Pigen viste mig ind i et lokale hvor der var udstillet ca 20 kinesiske skønheder med hver deres nummer i forskellige farver. Farverne indikerede prisniveauet som var ganske varierende. Jeg valgte pigen med de største ægte bryster og en ganske okay pris RMB/DKK 1500.

Pigen fulgte mig ind på et værelse med et bade område, hvor der var en seng i bruseren og en stor dobbeltseng ved siden af. Hun kunne ikke engelsk, men vi kunne sagtens kommunikere uden vokal-sprog. Jeg blev lagt nøgen på sengen i bruselokalet og hun gik straks igang med at varme mig op med massage som blev efterfulgt af en lidt hurtig nuru-gel massage som var pirrende og ophidsende men primært på grund af de fantastiske flotte og store babser pigen var skabt med. Har stadig disse bryster i mine tanker når jeg lige hurtigt skal have den op at stå :-)

Efter denne nuru massage og afskyldning skulle vi så fortsætte i dobbeltsengen. Det var en time som helt klart ligger i top 3 af mine tidligere GP besøg og vi kom hele vejen rundt. Pigen var bare skøn medlevende og fortjente den orgasme jeg forsøgte at give hende med mit intense tungearbejde. Vi afsluttede med mig siddende på hendes mave, hvor hun kærligt tog sig af min pik og jeg kunne nyde synet af de kæmpe bryster der bare gyngede i takt til hendes bevægelser. Jeg sprøjtede en dejlig stor og befriende ladning som bl.a. ramte hende lidt i ansigtet men primært på de store bryster. Pigen var en ener og jeg ville gerne give det dobbelte for at finde hende igen, næste gang min vej fører til Shanghai.

Mit budskab er at det godt kunne betale sig at have tillid til en fyr som Jack på nævnte hjemmeside.

Gode oplevelser til Jer alle derude :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja og kan nu også fås i århus på vestre ringgade Aroma hedder de

var på besøg i fredags og fik en lækker omgang til 1200

incl sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
MoonWalker skrev, for 6 timer siden:

Hej Fersken, der er 15-20 Hollyday-inn hoteller i Shanghai. Ved du vilket ét du var på?

https://www.google.dk/maps/search/Shanghai+Holiday+Inn/@31.2265792,121.4671666,13z

Prostitution er ulovlig i Kina. Derfor kan man sjældent se udefra, at der ligger "spa" i bygningen som også tilbyder sex. Massage spa's med tydelige skilte tilbyder sjældent andet end massage.

De ulovlige "spa" steder bliver raidet af politiet fra tid til anden, men ofte er de blevet tippet i forvejen, og så er de lukket et par dage p.gr.af "windy conditions", renovering eller vandskade. P.gr.af disse raids, sker det også ofte at man skal have en aftale på forhånd, ellers vil de ikke komme ud og hente en.

Jeg har tidligere gjort meget brug af Shanghai-Nightlife-Guide, men de sidste par år har Steve som driver sitet ikke haft meget tid, så det har været meget svært at få svar på spørgsmål etc. eller får arrangeret en guided night tour, som ellers har været en stor success. Han havde meget indsigt i hvad der skete i Shanghai's natteliv for et par år siden, men jeg er ikke sikker på han fortsat er uptodate. Jeg har et par gange besøgt et par "spa's" sammen med ham, som ikke er på hans liste. På et af dem kunne man få stortset alt. De havde f.eks. et STORT SM rum og over 20 piger i alle alder og størrelser, som var med på stortset alt ligegyldig hvor pervers man er. Disse ulistede stedder er ofte by invitation only, og man skal have gjort brug af hans services mere end et par gange før han overhovedet vil vedkende at han kender de stedder.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fersken

Ja jeg kan godt se der er flere Shanghai Inn, men det hed Vista og jeg er næsten sikker på at det er denne adresse: 700 Changshou Road, Putuo District, Putuo Qu, Kina, 200060

God tur og glæder mig til at hører Jeres erfaringer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...