Hop til indhold
Guest Aalborg

Massage-/glædepigers navne og kliknavn

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej alle i kære brødre. Et lille bøvs fra mig.

HJÆLP OS ANDRE OG DIG SELV.

Noget forstår jeg ikke. Vi har et udmærket redskab i Thailisten Vest V2 m.m.

Jeg læser dog ofte og undrer mig såre over, at I der prøver/anmelder en pige/klinik, ikke bagefter også indsender de nødvendige data og pigen og klinikken, især hvis klinikken ikke allerede findes på listen, så det fantastiske redskab er for os alle, kan bliver opdateret. Vejledning findes her på EG.

Jeg har en mistanke om, at mange selvfølgelig har fået oplyst pigens "kunstnernavn" og så bagefter beklager, at de ikke har fået eller ikke har spurgt om det. Troværdigt ????. Jeg har en mistanke om, at I hellere vil slippe for ulejligheden eller måske bare vil beholde oplysningerne for jer selv - især hvis det har været en rigtig god oplevelse.

ET LILLE SUK - husk det nu næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Max5000 og mrbeen.

Undskylder, hvis I ikke bruger Thailisterne, så kan det godt være for svært for jer, men andre forstår det fuldt ud og er tilfredse med mit indlæg.

Bare I dog husker at anmelde pigernes "kunstnernavn" og stedets navn og beliggenhed.

Ellers må I sende mig en PB så vil jeg prøve at vejlede jer...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...