Hop til indhold
Namnamtk

Hvor finder jeg en cougar/milf/moden kvinde?

Recommended Posts

Kære alle

Jeg brænder inde med en lyst, trang og et begær efter en moden kvinde, cougar eller milf, som har lyst til at være sammen med mig, der er en ung fyr i midt tyverne. Lige siden jeg tog på min pik i hånden for at tilfredsstille mig selv med hjælp fra ældre kvinder på computerskærmen, har jeg haft behov for at indfri denne drøm, og jeg tænker, at det skal være nu. 

Jeg leder efter gode og pålidelige hjemmesider, tjenester, råd, erfaringer eller lignende, som kan hjælpe mig i kontakt disse kvinder. 
Jeg har gennem tiden besøgt flere damer som fx Mercedes, Felina og Tanja, der har bekræftet mit behov for at møde en ældre kvinde, jeg kan etablere et respektabelt seksuelt forhold til. 
Jeg kunne selvfølgelig besøge førnævnte kvinder, men de er ikke altid i landet og har desværre heller ikke altid pengene. 
 
Glæder mig til at høre fra jer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Namnamtk skrev, for 24 minutter siden:

Kære alle

Jeg brænder inde med en lyst, trang og et begær efter en moden kvinde, cougar eller milf, som har lyst til at være sammen med mig, der er en ung fyr i midt tyverne. Lige siden jeg tog på min pik i hånden for at tilfredsstille mig selv med hjælp fra ældre kvinder på computerskærmen, har jeg haft behov for at indfri denne drøm, og jeg tænker, at det skal være nu. 

Jeg leder efter gode og pålidelige hjemmesider, tjenester, råd, erfaringer eller lignende, som kan hjælpe mig i kontakt disse kvinder. 
Jeg har gennem tiden besøgt flere damer som fx Mercedes, Felina og Tanja, der har bekræftet mit behov for at møde en ældre kvinde, jeg kan etablere et respektabelt seksuelt forhold til. 
Jeg kunne selvfølgelig besøge førnævnte kvinder, men de er ikke altid i landet og har desværre heller ikke altid pengene. 
 
Glæder mig til at høre fra jer

der er da masser herinde ! søg i søgefeltet ? El skriv alder i GP forum og derefter søg på navn

El spørg gp om en PM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Kan på det varmeste anbefale Fritidsq ved Aarhus. Hun er moden, varm, fantastisk at være sammen med og så har hun nogle rigtig dejlig store bløde F skåls bryster som hun ikke har noget imod at få æltet godt og grundigt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, det lyder mest af alt som om at den unge mand søger en relation uden... økonomisk indblanding.

Namnamtk skrev, for 1 time siden:

Jeg kunne selvfølgelig besøge førnævnte kvinder, men de er ikke altid i landet og har desværre heller ikke altid pengene. 

Så nytter det vel ikke noget, at anbefale ham diverse glædespiger? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Prøv på scor.dk eller bliv GM og oplys hvad din målgrupper er og tjen en fod slat skillinger på din lyst og potens 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 8 minutter siden:

Altså, det lyder mest af alt som om at den unge mand søger en relation uden... økonomisk indblanding.

Så nytter det vel ikke noget, at anbefale ham diverse glædespiger? :D 

ÅÅ så er det vel den forkerte side han søger på !!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Altså, det lyder mest af alt som om at den unge mand søger en relation uden... økonomisk indblanding.

Så nytter det vel ikke noget, at anbefale ham diverse glædespiger? :D 

Det kunne da være han skulle starte der i første omgang, inden han begynder at vælte sig rundt i modne kvinder fra div. dating sites ;-)

Ellers er det nu ret nemt at finde modne glædespiger - bare søg på dem, der skriver de er (fyldt) min. 35 eller mere - læg 15 - 25 år til - og den er hjemme ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 minutter siden:

Det kunne da være han skulle starte der i første omgang, inden han begynder at vælte sig rundt i modne kvinder fra div. dating sites ;-)

Ellers er det nu ret nemt at finde modne glædespiger - bare søg på dem, der skriver de er (fyldt) min. 35 eller mere - læg 15 - 25 år til - og den er hjemme ;-)

Sjovt, jeg tænker det helt modsatte.

Som ung, gammel og alt derimellem, så synes jeg netop at man skal fjumre rundt og have sex og på den måde lærer at begå sig, udforske sig selv og hinanden, uden økonomisk indblanding. 

Der er ingen grund til at smadre sin seksualitet i en tidlig alder, og ende med at måtte betale for sex for altid. :D 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 timer siden:

Altså, det lyder mest af alt som om at den unge mand søger en relation uden... økonomisk indblanding.

Så nytter det vel ikke noget, at anbefale ham diverse glædespiger? :D 

T.S. skriver at han søger:

"En ældre kvinde han kan etablere et respektabelt seksuelt forhold til"

Er det så ensbetydende med, at en betalt relation ikke er "respektabel" i din optik ?

Iscenesat Virkelighed skrev, for 39 minutter siden:

Sjovt, jeg tænker det helt modsatte.

Som ung, gammel og alt derimellem, så synes jeg netop at man skal fjumre rundt og have sex og på den måde lærer at begå sig, udforske sig selv og hinanden, uden økonomisk indblanding. 

Der er ingen grund til at smadre sin seksualitet i en tidlig alder, og ende med at måtte betale for sex for altid. :D

Hvor har du da hørt, at et man altid får smadret sin seksualitet ved at vælge en relation baseret på penge?

Jeg tror da oplagt at langt de fleste mænd hellere end gerne vil fjumre rundt og have sex, lære at begå sig ift. det modsatte køn og lære sig selv og kvinden bedre at kende...ganske gratis forstås...;)

Men i den henseende er gærdet herinde jo meget ofte det laveste - så hvorfor egentlig lade være ?

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, 1 time siden:

Som ung, gammel og alt derimellem, så synes jeg netop at man skal fjumre rundt og have sex og på den måde lærer at begå sig, udforske sig selv og hinanden, uden økonomisk indblanding. 

Der er ingen grund til at smadre sin seksualitet i en tidlig alder, og ende med at måtte betale for sex for altid. :D 

Det kan du nok have ret i, men der kan også være mange, der slet ikke tør indlede seksuelle relationer, før de har prøvet det et par enkelte gange hos en glædespige - vil så dertil sige at mange af mine første oplevelser med glædespiger, ikke specielt indbød til afhængighed af betalingssex ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Namnamtk skrev, for 16 timer siden:

Kære alle

Jeg brænder inde med en lyst, trang og et begær efter en moden kvinde, cougar eller milf, som har lyst til at være sammen med mig, der er en ung fyr i midt tyverne. Lige siden jeg tog på min pik i hånden for at tilfredsstille mig selv med hjælp fra ældre kvinder på computerskærmen, har jeg haft behov for at indfri denne drøm, og jeg tænker, at det skal være nu. 

Jeg leder efter gode og pålidelige hjemmesider, tjenester, råd, erfaringer eller lignende, som kan hjælpe mig i kontakt disse kvinder. 
Jeg har gennem tiden besøgt flere damer som fx Mercedes, Felina og Tanja, der har bekræftet mit behov for at møde en ældre kvinde, jeg kan etablere et respektabelt seksuelt forhold til. 
Jeg kunne selvfølgelig besøge førnævnte kvinder, men de er ikke altid i landet og har desværre heller ikke altid pengene. 
 
Glæder mig til at høre fra jer

www.cougardating.dk :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 21 timer siden:

Prøv på scor.dk eller bliv GM og oplys hvad din målgrupper er og tjen en fod slat skillinger på din lyst og potens 

Hvad betyder GM? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Namnamtk skrev, for 2 timer siden:

Hvad betyder GM? 

 

GP er Glædes Pige, GP, GM er Glædes Mand, i begge tilfælde et kærligt synonym for sexsælger, et mere anvendt ord om mænd der sælger sex et gigolo....

Del dette indlæg


Link til indlæg

I see! Nu er jeg hverken ude på at købe eller sælge sex, men finde en kvinde, som vil have en ung mands seksuelle opmærksom som betaling for hendes - gratis ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...