Hop til indhold
Guest gokke72

Mansiongirls

Recommended Posts

Guest gokke72

Hejsa, er jeg den eneste der bliver linket videre til google.hu når jeg besøger www.mansiongirls-cph.com.......??? What's up, nogen som ved? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen problemer her.

Prøv "inkognito" tilstand. Så burde eventuelle downloadede narrestreger være deaktiverede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 13 minutter siden:

Hejsa, er jeg den eneste der bliver linket videre til google.hu når jeg besøger www.mansiongirls-cph.com.......??? What's up, nogen som ved? 

 

Der er noget galt med deres forside: Gå denne vej ind: Mansiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg

Både vagtplan og gæstebog virker fint men pt. er der ingen der svarer derudover mangler der billeder og service af nogle af pigerne.

Søger bare på Google " mansion girls " for adgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Nu er sitet lukket helt ned......fandme trist at et af ens favoritsteder går tits up på den måde. De havde sgu nogle seriøse babes - håber det genopstår endnu bedre !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 3 timer siden:

Nu er sitet lukket helt ned......fandme trist at et af ens favoritsteder går tits up på den måde. De havde sgu nogle seriøse babes - håber det genopstår endnu bedre !!!

For mig var det et sted hvor jeg altid kunne finde en GFE/ og cif/cof pige så for mig er dette utrolig ærgerligt. Håber også at det genopstår eller andre laver et tilsvarende pålideligt sted med samme høje standard/service.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hmmmm....det meste tyder desværre på at stedet ikke genåbner, jeg håber selvfølgelig det modsatte, men ingenting tyder på det. Er der nogen herinde som har kontakt til Daniella eller Cindy ?? De har altid været meget kommunikative ( jeg var så dum at jeg ikke fik een af deres emails ), så måske et heldigt asen har korrespondance med dem ?? DE SKAL BARE TILBAGE - PERIOD !!!!! :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
gokke72 skrev, for 3 timer siden:

Hmmmm....det meste tyder desværre på at stedet ikke genåbner, jeg håber selvfølgelig det modsatte, men ingenting tyder på det. Er der nogen herinde som har kontakt til Daniella eller Cindy ?? De har altid været meget kommunikative ( jeg var så dum at jeg ikke fik een af deres emails ), så måske et heldigt asen har korrespondance med dem ?? DE SKAL BARE TILBAGE - PERIOD !!!!! :shock:

Helt enig - lige præcis de to var mine yndlingspiger - please come back tøser...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hvad siger du Joey.....det kan være tiden er inde for at vi finder de ultimative lokaler....danner en form for ApS....og lejer ud til skønhederne så de har ordentlige forhold - i samme øjemed vil de således også have stamkunder........win/win :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder fedt - rigtigt fedt...

Men tror ik' at jeg ska' involveres i andet at besøge tøserne:) og så på den måde bakke op

Redigeret af Joey

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...