Hop til indhold

Recommended Posts

Hej til jer  brødre

Min oplevelse i dag hos Sanne http://www.sexysecret.dk/v2/index.php/8-pigerne/49-sille

Jeg har kommet i snart mange år hos Sanne, også i Kalundborg, og da hun var sammen med Kristina til dem som husker det.

Det blev dog alt for meget i dag, alt for kommercielt , aldrig oplevet noget lignede , hun kom med den der flere gange "du skal komme nu" tiden er snart gået osv.

Jeg Har et lille handikap der gør jeg behøver meget tid, havde købt en time i dag.

Næste gang bliver det hos nogle af de øst europæiske piger, til 1/5 af prisen, øv.

Pænt tak for denne gang Sanne ,hvis du læser med , dit tlf nummer findes ikke mere i min tlf.

Jeg tror nok hun var klar over det, da hun spurgte da jeg gik ,er alt ok?

hilsen

L

 

 

 

Redigeret af Lars_Nice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars_Nice skrev, for 27 minutter siden:

 

Det blev dog alt for meget i dag, alt for kommercielt , aldrig oplevet noget lignede , hun kom med den der flere gange "du skal komme nu" tiden er snart gået osv.

Jeg Har et lille handikap der gør jeg behøver meget tid, havde købt en time i dag.

 

 

 

Hvordan plejer det at være. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med alle de gode oplevelser du har haft hos denne glædespige, er det så ikke ok at der opstår en smutter ? Vi er jo bare mennesker. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skal ikke være kloge Åge, men som i det rigtige liv kan der være dage, hvor tingene ikke lige går som planlagt. Det er da bare menneskeligt. Forslag - giv det en chance mere - I har måske begge lært noget. Bare mit lille input - og jeg er ikke psykolog eller lignende - bare tørvetriller :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lars_Nice 

Det er jo klart at du hænger noget med mulen, når du er vant til rigtige gode oplevelser med pigen.

Jeg synes nu alligevel at du skal give hende en chance til. Er det så lige skidt næste gang - er der ingen der vil fortænke dig i finde andre græs-gange.

Pøj-pøj, uanset hvad du beslutter dig for, når du har sundet dig lidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære L

Det er jeg oprigtigt ked af,jeg kunne ,som du skriver, godt mærke der var noget galt, der var derfor jeg spurgte dig, da du gik, om det havde været ok. Du svarede desværre ja. Det efterlod desværre mig med en dårlig anmeldelse, og Jeg havde ikke mulighed for, at rette op på min fraværende måde at agerer på, til glæde for både dig og mig❤ 

ØV da

Jeg havde forsøgt at give dig en eksklusiv behandling med et festligt indslag. Her betalte jeg min hjælper, for at komme ind at kigge og kommentere på, hvad der foregik. Jeg havde håbet du havde nydt det.Jeg vil ellers gerne normalt glæde og gøre lidt ekstra for mine søde faste gæster, og Det er selvfølgelig og inkluderet dig. Det er rigtigt, at tiden gik og den gik stærkt desværre. Du fik, den tid du betalte for og lidt længere. Jeg gjorde mit bedste fo,r,  at opfylde dine ønsker og lidt til. Du fik 200 i rabat, pluds jeg betalte min telefondame 200 kr. for at komme og kigge på dig og kommentere situationen. Dette fortalte jeg ikke dig selvfølgelig, da det var en overraskelse fra mig til dig, og du behøvede ikke at vide at, det kostede mig penge at give dig den❤

Så alt i alt fik du hvad du bad om pluds lidt til. 

Håber du får en rigtig fantastisk oplevelse hos østerupæerne ❤ kæmpe knus og kærlige hilsner fra Sanne❤

Du skal vide, du fortsat altid er velkommen hos mig igen ❤ Du er jo en skøn mand❤ 

Du vil helt sikkert blive savnet❤ heldige østerupæe, men vi lever jo i et frit land, så jeg håber af ❤ du får rigtig mange velfortjente opleveæser i fremtiden❤

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hobie

Sanne´s svar gør et besøg endnu mere nødvendigt. Lyder som den hyggeligste person.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sanne1 skrev, for 19 timer siden:

Kære L

Det er jeg oprigtigt ked af,jeg kunne ,som du skriver, godt mærke der var noget galt, der var derfor jeg spurgte dig, da du gik, om det havde været ok. Du svarede desværre ja. Det efterlod desværre mig med en dårlig anmeldelse, og Jeg havde ikke mulighed for, at rette op på min fraværende måde at agerer på, til glæde for både dig og mig❤ 

ØV da

Jeg havde forsøgt at give dig en eksklusiv behandling med et festligt indslag. Her betalte jeg min hjælper, for at komme ind at kigge og kommentere på, hvad der foregik. Jeg havde håbet du havde nydt det.Jeg vil ellers gerne normalt glæde og gøre lidt ekstra for mine søde faste gæster, og Det er selvfølgelig og inkluderet dig. Det er rigtigt, at tiden gik og den gik stærkt desværre. Du fik, den tid du betalte for og lidt længere. Jeg gjorde mit bedste fo,r,  at opfylde dine ønsker og lidt til. Du fik 200 i rabat, pluds jeg betalte min telefondame 200 kr. for at komme og kigge på dig og kommentere situationen. Dette fortalte jeg ikke dig selvfølgelig, da det var en overraskelse fra mig til dig, og du behøvede ikke at vide at, det kostede mig penge at give dig den❤

Så alt i alt fik du hvad du bad om pluds lidt til. 

Håber du får en rigtig fantastisk oplevelse hos østerupæerne ❤ kæmpe knus og kærlige hilsner fra Sanne❤

Du skal vide, du fortsat altid er velkommen hos mig igen ❤ Du er jo en skøn mand❤ 

Du vil helt sikkert blive savnet❤ heldige østerupæe, men vi lever jo i et frit land, så jeg håber af ❤ du får rigtig mange velfortjente opleveæser i fremtiden❤

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Wow :)

Sannes svar är värt mer än 10 anmeldelser. 

Thumbs up..

Lars: Ibland blir inte allting som man tänkt sig. Att slänga bort Sanna (som verkar vara en helt fantastisk person, och som du dessutom haft många fantastiska stunder med) på grund av ett mindre lyckat äventyr verkar lite förhastat.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2

Jeg har besøgt Sanne en gang og  ved at hun er en utrolig smuk OG endnu vigtigere: SØD kvinde.

Det her beviser bare, at selvom man har en favorit, så går det ikke altid som man  ønsker, men vi er jo kun mennesker og sådan er det også i et normalt forhold.

Hvis bare hendes vagter passede bedre til mit arbejdsliv, ville jeg helt sikkert besøge hende igen, hu er en klassisk flot og dejlig kvinde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, den 2/8/2017 at 18:05:

Med alle de gode oplevelser du har haft hos denne glædespige, er det så ikke ok at der opstår en smutter ? Vi er jo bare mennesker. :)

Eller måske en kærkommen mulighed for at prøve noget nyt! :) Med et handicap kan man vel nemt blive tryghedsnarkoman, så i sidste ende kan det jo være at vores ven ender ud med noget bedre og nyt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bukowsky Revival skrev, for 17 minutter siden:

Eller måske en kærkommen mulighed for at prøve noget nyt! :) Med et handicap kan man vel nemt blive tryghedsnarkoman, så i sidste ende kan det jo være at vores ven ender ud med noget bedre og nyt!

Lad dette være op til ham :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også hos Sanne (igen igen igen) denne onsdag. Og igen igen igen fik jeg en top oplevelse. Så du må have været lidt uheldig, denne ene gang. Og enig med flere brødre i at Sannes kommentar på fineste vis prøver at udrede forløbet. Sanne er i den grad stadig min favorit i disse tider. (Se min anbefaling i anden tråd). Hvis jeg dog bare havde 2.000,- hver uge jeg ikke anede, hvad jeg skulle bruge til...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DR1 skrev, den 3/8/2017 at 21:15:

 

Så flot skrevet Sanne og en flot service du gav ham.

du er en super kvinde der altid giver dig god tid og super service 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...