Hop til indhold
Alex2

Bedste Thai massage i Roskilde

Recommended Posts

Hej

jeg vil bare introducere en meget god thai massage i roskilde. Hendes navn er navia og hun er fra thailand, hun kan tale dansk og engelsk. Hun er smuk, venlig og sexet Hun er absolut professionel og tilbyder en rigtig god service. Jeg anbefaler dig at prøve kroppen til kropsmassage.

address: knudsvej 19, Roskilde 4000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Alex2 skrev, for 4 timer siden:

Hej

jeg vil bare introducere en meget god thai massage i roskilde. Hendes navn er navia og hun er fra thailand, hun kan tale dansk og engelsk. Hun er smuk, venlig og sexet Hun er absolut professionel og tilbyder en rigtig god service. Jeg anbefaler dig at prøve kroppen til kropsmassage.

address: knudsvej 19, Roskilde 4000

 

Super flot reklameindlæg! 

Mon ikke folk er kloge nok til at søge på anmeldelserne herinde, som er særdeles svingende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alex2 skrev, for 14 timer siden:

Hej

jeg vil bare introducere en meget god thai massage i roskilde. Hendes navn er navia og hun er fra thailand, hun kan tale dansk og engelsk. Hun er smuk, venlig og sexet Hun er absolut professionel og tilbyder en rigtig god service. Jeg anbefaler dig at prøve kroppen til kropsmassage.

address: knudsvej 19, Roskilde 4000

 

Hvad blev du lovet for at skrive den "flotte" anmeldelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Come on - Alex2 har da lov til at skrive om sin oplevelse...

EU-wanker og Thaifan har haft en anden oplevelse, det har I skrevet om (ikke?), fair nok. Lad den ligge dér.

Det er ikke fair at punke Alex2 for at være blevet lovet et eller andet af Navia idet I lige så godt af én af de andre klinikker i Roskilde og omegn kan være blevet lovet noget for at skrive negativt om en konkurrent.

Jeg havde iøvrigt også en god oplevelse.

Det negative jeg kan focusere på er i Navias tilfælde at alderen nok ikke passer, men billederne passer, hun er en flot pige og hun kan sit kram.

Del dette indlæg


Link til indlæg
splasher skrev, for 35 minutter siden:

Come on - Alex2 har da lov til at skrive om sin oplevelse...

 

Men han har ikke skrevet om sin oplevelse?

Det er bare én lang anprisning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
splasher skrev, for 7 timer siden:

Come on - Alex2 har da lov til at skrive om sin oplevelse...

EU-wanker og Thaifan har haft en anden oplevelse, det har I skrevet om (ikke?), fair nok. Lad den ligge dér.

Det er ikke fair at punke Alex2 for at være blevet lovet et eller andet af Navia idet I lige så godt af én af de andre klinikker i Roskilde og omegn kan være blevet lovet noget for at skrive negativt om en konkurrent.

Jeg havde iøvrigt også en god oplevelse.

Det negative jeg kan focusere på er i Navias tilfælde at alderen nok ikke passer, men billederne passer, hun er en flot pige og hun kan sit kram.

Men det er bare tankevækkende, at hver gang hun får en flot anmeldelse, så er det tilfældigvis fra en nyoprettet bruger.

I Navias tilfælde vil jeg hellere skele til de mere erfarne brugeres oplevelser.

Det ville virkelig batte noget, hvis det var en af dem som kom med roserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Arne Diller skrev, for 1 time siden:

Men det er bare tankevækkende, at hver gang hun får en flot anmeldelse, så er det tilfældigvis fra en nyoprettet bruger.

I Navias tilfælde vil jeg hellere skele til de mere erfarne brugeres oplevelser.

Det ville virkelig batte noget, hvis det var en af dem som kom med roserne.

Jeg ved ikke om jeg tæller som en erfaren bruger, men jeg har egentlig kun ros til Navia, Positivt at hun ser godt ud, hendes humør, som jeg kun har oplevet som godt, hendes tjenstvillighed samt hendes lækre bryster. Eneste negative er at hun til tider når hun har travlt kan korte tiden af og at hun kan have svært ved at overholde bestilte tider, men det har jeg dælme også oplevet andre steder!

Jeg tror det er med Navia som med andre piger, hvor de pludselig hypes til et niveau, hvor de ikke selv kan følge med grundet travlhed. Oplever man dem når alt er roligt er man positiv, oplever man at de ikke helt kan leve op til de små detaljer omkring logistikken, og oplever man kun det en gang ved et enkelt besøg, ja, så er man negativ.

Selv har jeg oplevet hende mest stille og roligt en halv snes gange og er derfor positiv overfor hende.

Men PS: Ingen tvivl om at hun også er forretningskvinde og såvidt jeg ved har hun netop holde ferie, så jeg lader en lille tvivl stå åben om at hun måske kan finde på at "plante" positive indlæg.

Redigeret af Tatra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tatra skrev, for 3 minutter siden:

Jeg tror det er med Navia som med andre piger, hvor de pludselig hypes til et niveau, hvor de ikke selv kan følge med grundet travlhed. Oplever man dem når alt er roligt er man positiv, oplever man at de ikke helt kan leve op til de små detaljer omkring logistikken, og oplever man kun det en gang ved et enkelt besøg, ja, så er man negativ.

Det er jeg enig i.

Selv har jeg kun prøvet hende to gange, og især første gang var det lidt svært at få en aftale i hus. Jeg kunne i den periode kun på nogle lidt begrænsede tidspunkter og det var tydeligt at hun kørte med et meget stramt tidsskema. Da det så endelig lykkedes at finde et tidspunkt til vistnok to dage efter jeg aftalte det, så viste det sig da jeg kom, at hun prøvede at få mig til at korte mit besøg ned til bare en halv time i stedet for den time der var aftalt, for der ville komme en lidt senere... og altså.. Det er sgu lidt dårlig service. Så jeg udskød det, og fik så en tid den følgende dag. Der gav hun sig så også ok god tid, og virkede fokuseret på at give mig en god oplevelse. Nu er jeg nyoprettet bruger herinde, men jeg har kigget med længe bare uden at oprette mig, og jeg havde set nogle af de meget positive anmeldelser af hende. Og ret skal være ret, hendes bryster er virkeligt dejlige, massagen absolut i den hæderlige ende af skalaen, lokaliteterne helt ok, men resten af oplevelsen var lidt mere gennemsnitlig. Ikke fantastisk sex, dertil virkede det lidt for rutinepræget, det var tydeligt hun helst ville ligge på ryggen til en missionær. Efter min smag er hun lidt for meget til den modne side. Der synes jeg, at jeg har sjovere oplevelser med de lidt yngre piger.

Anden gang var nogle måneder senere, hvor jeg var i området og lige ville give hende en chance mere. Meget til min forbavselse havde hun tid med det samme, men oplevelsen var meget lig den første. Jeg fandt ikke rigtigt den charme hos hende som andre har udtrykt om hende. Det var en gennemsnitlig oplevelse og pånær de fantastiske bryster, så synes jeg ikke rigtigt at der er det store at komme efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Har lige besøgt Navia i dag. Fik en dejlig B2B med ekstras... Massagen var ok - og hun var villig nok på den frække del. Hun startede med at melde ud at jeg godt måtte røre men ikke slikke...det ændrede hun dog mening omkring - og endte med at hun fik en sprøjteorgasme....Missionærstilling kombineret med blow var en ok oplevelse...Kan varmt anbefale et besøg...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...