Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer gæve mennesker. Jeg stoler på, at I kan hjælpe mig.

Jeg søger med lys og lygte efter en lille ung thaipige (så ung som muligt) som er lille og meget petit. Gerne under 150cm og gerne under 45 kg. Meget gerne med små faste bryster og helst glatbarberet.
Hun skal være god til blid massage og hun skal også helst kunne lide at sutte pik uden gummi.

Jeg søger i Midtjyllands området (Århus, Herning, Viborg Holstebro) men kan også køre lidt længere efter det.

Jeg håber virkeligt I kan hjælpe med al jeres viden og erfaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis
Kasperhansen skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer gæve mennesker. Jeg stoler på, at I kan hjælpe mig.

Jeg søger med lys og lygte efter en lille ung thaipige (så ung som muligt) som er lille og meget petit. Gerne under 150cm og gerne under 45 kg. Meget gerne med små faste bryster og helst glatbarberet.
Hun skal være god til blid massage og hun skal også helst kunne lide at sutte pik uden gummi.

Jeg søger i Midtjyllands området (Århus, Herning, Viborg Holstebro) men kan også køre lidt længere efter det.

Jeg håber virkeligt I kan hjælpe med al jeres viden og erfaring.

Og her:

https://annoncelight.dk/search/thai?region=10&type=any

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Riis
Kasperhansen skrev, for 53 minutter siden:

Hun ser ok ud. Men det skal helst være en jeg kan besøge, så hende derhjemme ikke opdager det ;)

Ok....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kasperhansen skrev, for 7 timer siden:

Hun ser ok ud. Men det skal helst være en jeg kan besøge, så hende derhjemme ikke opdager det ;)

Hun er så lille, at du sagtens kan snige hende ind i huset, uden at din kone opdager noget:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Steenborg skrev, for 30 minutter siden:

Hun er så lille, at du sagtens kan snige hende ind i huset, uden at din kone opdager noget:D

Den var ny, men husk, koner ser mere end man tror, de ser både frem af og bagud på samme tid :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...