Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg endelig besøgt HoneyPosse, som tilbød 45 minutters lingam massage til 1100 kr. Jeg bookede en tid nogle dage forinden, bekræftede min tid om morgenen for behandlingen pr SMS og fik hurtig svar tilbage. Adressen er forholdsvis diskret, selvom der gik et par mennesker forbi mens jeg ventede (jeg kom i god tid, da både bus og tog kørte, som det skulle). Værtinden Sascha tog godt imod, reglerne blev fastlagt og et bad var så næst i programmet. 

Da jeg kom ind i stuen, var briksen klar og jeg lagde mig på den, nøgen, mens beroligende musik spillede i baggrunden. Sascha var også nøgen og massagen gik stille og roligt i gang.

Det var skønt, meget behageligt. Først ryggen med varm olie, så benene og ind i mellem rørte hun ved de private dele. Da det blev tid til at vende om på ryggen, havde jeg det behageligt, og der gik ikke lang tid, før jeg var tændt, mens hun massagerede min penis og boller. Det var tilladt at røre hendes numse og bryster, og jo mere jeg nærmede mig klimaks, desto mere klemte jeg om hendes bløde baller.

Jeg sprøjtede vildt, da jeg kom, og det var sgu skønt. Hun tørrede mig, vi grinte lidt og så gik jeg i bad igen. Vi snakkede ganske kort, mens jeg tog tøj på, og endte med at takke hende for en dejlig oplevelse. Alt i alt var jeg der nok knap i en time.

HoneyPosse kan helt klart anbefales. 

https://www.thehoneyposse.com/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Tak for anmeldelsen. Har selv overvejet et besøg med tantramassage, men synes hendes seancer er for korte og dyre. Hvordan ser hun ellers ud? Synes hun virker lidt benet på hendes foto. Er hun dansk?

mvh

Mannings

Del dette indlæg


Link til indlæg
mannings skrev, for 40 minutter siden:

Tak for anmeldelsen. Har selv overvejet et besøg med tantramassage, men synes hendes seancer er for korte og dyre. Hvordan ser hun ellers ud? Synes hun virker lidt benet på hendes foto. Er hun dansk?

mvh

Mannings

Ja, hun er dansk. Hendes billeder passer hende meget godt, men hun er dejlig at røre ved, hun har en behagelig personlighed og ser meget flot ud. Lidt benet? Jo, måske, men jeg er lidt af en ass-man og hun har en dejlig, blød, rund numse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan også godt anbefale Sascha.

Var forbi da hun lige var startet, så det hele var nyt og lejligheden var ikke helt på plads, men hendes håndværk fejler ikke noget. 

Jeg ved ikke noget værre end når "massøren" bare aer en, og her er der god fast massage. Kan godt være mere fast, men det er jo ikke sportsmassage man er kommet for at få. 

Hendes lingam er for vild! Jeg har prøvet det nogle gange, men den her er kun overgået af hedengangne Cecilie L (som gav mig en tør orgasme) det her er det tætteste jeg har været på siden. 

Hvis man bare vil forkæles og slutte af med et brag, så tag derind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...