Hop til indhold
Upcoming guy

Tilbage til det sikre - Cream :-)

Recommended Posts

Efter et par besøg hos nye piger, som tydeligvis ikke var afklarede med deres arbejde valgte jeg at vende tilbage til Cream hos Chaba på Chr. Kiers Plads.

Allerede i telefonen blev jeg mødt af Cream, som bare var/er venligheden selv. Aftalen blev lavet til næste morgen, og da jeg kom, var Cream i gang med sin bøn til Buddha på trappen - Jeg ventede i passende afstand, så hun kunne blive færdig i ro og orden.

Derefter ind og fortælle Cream, hvad jeg gerne ville. I can do that sagde Cream og stak mig sit søde smil. Jeg fik en udsøgt behandling og endnu mere, end jeg havde bedt om - hun er godt nok naturligt fræk ;-) 

Jeg vil ikke trætte Jer med detaljer blot konstatere, at det er godt nok dumt at gå over åen efter vand. Cream er her til midt i september. Nyd hende, men vær sød ved hende - hun fortjener det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Upcoming guy skrev, den 8/2/2017 at 09:06:

Efter et par besøg hos nye piger, som tydeligvis ikke var afklarede med deres arbejde valgte jeg at vende tilbage til Cream hos Chaba på Chr. Kiers Plads.

Allerede i telefonen blev jeg mødt af Cream, som bare var/er venligheden selv. Aftalen blev lavet til næste morgen, og da jeg kom, var Cream i gang med sin bøn til Buddha på trappen - Jeg ventede i passende afstand, så hun kunne blive færdig i ro og orden.

Derefter ind og fortælle Cream, hvad jeg gerne ville. I can do that sagde Cream og stak mig sit søde smil. Jeg fik en udsøgt behandling og endnu mere, end jeg havde bedt om - hun er godt nok naturligt fræk ;-) 

Jeg vil ikke trætte Jer med detaljer blot konstatere, at det er godt nok dumt at gå over åen efter vand. Cream er her til midt i september. Nyd hende, men vær sød ved hende - hun fortjener det.

Er det Chaba Thaimassage på Kiers Plads 6? Der er vist osse en der hedder Mali, nemlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stiv55 skrev, for 19 timer siden:

Er det Chaba Thaimassage på Kiers Plads 6? Der er vist osse en der hedder Mali, nemlig.

Ja det er samme sted med et par navne.

Venligst 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Upcoming guy skrev, for 13 timer siden:

Der er en pige mere på stedet - jeg kender ikke hendes navn - hun er noget yngre end Cream

Hun hedder Nok og iøvrigt en sød pige, ikk noget specielt og lev ej heller FP ;)

Men gør meget ud af massagen, Cream mødte jeg for mange år siden og den oplevelse

glemmer jeg ikk, kan jo bare læse hun stadig gør det godt :D

Godt gået Cream, der er sku nok nogle Thaiér der sku ha været i lære hos dig, fordi så

havde de haft dobbelt så mange Kunder idag :P Dansker ved stadig hva kvalitet er <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...