mr.love 0 Skrevet 1. August, 2017 (edited) Er der nogen der har prøvet Cindy på Løvenholmvej 29 og kan fortælle om jeres oplevelse. Redigeret 1. August, 2017 af mr.love Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 1. August, 2017 mr.love skrev, for 36 minutter siden: Er der nogen der har prøvet Cindy på Løvenholmvej 29 og kan fortælle om jeres oplevelse. Du kan lave en efterlysning af hende i:Efterlysninger i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 2. August, 2017 Idet jeg gør ud fra at der er talr om damme Cindy som også har sin gang i Hvam, så har jeg besøgt hende der (billederne er i hvert fald de samme og det passer med at jeg så at hun var der i sidste uge) Hun er en flot, høj blondine med nogle pæne bryster der dog har fået lidt hjælp. Jeg tror at billederne r ægte (hvilket ikke altid er tilfældet med pigerne i Hvam) - hvis ikke så har de i hvert fald fundet nogle som er meget velsignende. Jeg købte en hel time hos hende med både mega fransk og græsk til 2.000,- og havde intet at udsætte på hendes service andet end at hendes engelsk er meget begrænset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Klyngen Skrevet 2. August, 2017 Så vidt jeg husker er Cindy den rødhårede vildbasse som nu hedder Gina og som du kan træffe i Hvam nord for Viborg for tiden. Den blonde hedder Jessy i Herning sidste år og nu Roxana i Hvam og Gjesing ved Auning personligt synes jeg bedst om Jessy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 525 Skrevet 2. August, 2017 Så tror jeg at de har rodet lidt rundt med billederne for jeg er 100% sikker på at det var de billeder der blev brugt da jeg var i Hvam for et par måneder siden. Hvad pigen så brugte af navn kan jeg så komme lidt i tvivl om Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Knægten 323 Skrevet 2. August, 2017 Når lyder til man måske skulle ligge vejen fordi Besøgte cindy da de var i herning lækker og sød kvinde gode bryster og dejlig krop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 2. August, 2017 Her er tale om 2 forskellige piger. Hende der er på Løvenholmvej nu, er ikke hende der normalt arbejder sammen med Gina der er i Hvam. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg