Hop til indhold
mr.love

Cindy på Løvenholmvej 29 Gjesing

Recommended Posts

mr.love skrev, for 36 minutter siden:

Er der nogen der har prøvet Cindy på Løvenholmvej 29 og kan fortælle om jeres oplevelse.

Du kan lave en efterlysning af hende i:Efterlysninger i Jylland

Del dette indlæg


Link til indlæg

Idet jeg gør ud fra at der er talr om damme Cindy som også har sin gang i Hvam, så har jeg besøgt hende der (billederne er i hvert fald de samme og det passer med at jeg så at hun var der i sidste uge)

 

Hun er en flot, høj blondine med nogle pæne bryster der dog har fået lidt hjælp. Jeg tror at billederne r ægte (hvilket ikke altid er tilfældet med pigerne i Hvam) - hvis ikke så har de i hvert fald fundet nogle som er meget velsignende.

 

Jeg købte en hel time hos hende med både mega fransk og græsk til 2.000,- og havde intet at udsætte på hendes service andet end at hendes engelsk er meget begrænset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Så vidt jeg husker er Cindy den rødhårede vildbasse som nu hedder Gina og som du kan træffe i Hvam nord for Viborg for tiden. 

Den blonde hedder Jessy i Herning sidste år og nu Roxana i Hvam og Gjesing ved Auning

personligt synes jeg bedst om Jessy:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så tror jeg at de har rodet lidt rundt med billederne for jeg er 100% sikker på at det var de billeder der blev brugt da jeg var i Hvam for et par måneder siden.

Hvad pigen så brugte af navn kan jeg så komme lidt i tvivl om :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når lyder til man måske skulle ligge vejen fordi 

Besøgte cindy da de var i herning lækker og sød kvinde gode bryster og dejlig krop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...