Hop til indhold
Guest MadsAalb

Sødpige91 Aalborg

Recommended Posts

Guest MadsAalb

Jeg har været i kontakt med ovennævnte pige og det var ikke en succes.

Det begyndte eller godt, en god dialog og efter få mails var vi stort set enige om aftalen.

Aftalen blev aflyst et par gange, men sådan går det og jeg var stadig ved godt mod.

 

Dagen for aftale oprandt og jeg fik hendes adresse og dukkede op som aftalt, sugaren skiftede hænder.

 

Derefter gik det galt, pluslig blev hun direkte ubehøvlet og kom med postulater som ikke have nogen grund i virkeligheden. Jeg spurgte om vi ikke bare skulle droppe det for der var tydeligt ikke kemi, jeg var villig til at give hende 25 % af det aftalte beløb og vi glemte alt om det. Jeg fik skyld for at have skrevet en masse til hende, hvilket ikke passer og jeg foreslog at vi gik vores korrespondance igennem på SD sammen, hvilket hun heller ikke ville. Den var hun dog ikke med på og det endte med at jeg gik med uforrettet sag og en masse skældud.

 

Jeg kan desværre ikke linke til hendes profil idet, jeg blev blokeret inden jeg var nået du til min bil.

 

Jeg håber andre har mere held end jeg :)

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for dit indlæg. Altid rart med erfaringer, især hvis det nærmer sig svindel. :(

Jeg tror ikke hun er under det navn på SD længere, søgning giver intet resultat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsAalb skrev, for 1 time siden:

Jeg har været i kontakt med ovennævnte pige og det var ikke en succes.

Det begyndte eller godt, en god dialog og efter få mails var vi stort set enige om aftalen.

Aftalen blev aflyst et par gange, men sådan går det og jeg var stadig ved godt mod.

 

Dagen for aftale oprandt og jeg fik hendes adresse og dukkede op som aftalt, sugaren skiftede hænder.

 

Derefter gik det galt, pluslig blev hun direkte ubehøvlet og kom med postulater som ikke have nogen grund i virkeligheden. Jeg spurgte om vi ikke bare skulle droppe det for der var tydeligt ikke kemi, jeg var villig til at give hende 25 % af det aftalte beløb og vi glemte alt om det. Jeg fik skyld for at have skrevet en masse til hende, hvilket ikke passer og jeg foreslog at vi gik vores korrespondance igennem på SD sammen, hvilket hun heller ikke ville. Den var hun dog ikke med på og det endte med at jeg gik med uforrettet sag og en masse skældud.

 

Jeg kan desværre ikke linke til hendes profil idet, jeg blev blokeret inden jeg var nået du til min bil.

 

Jeg håber andre har mere held end jeg :)

 

 

 

 

 

Hende har jeg også mødt - Dog var det nok i anden sammenhæng og andet navn :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...