Onslow

Er fodbold tilskuere over en kam regnet dårlige begavet end almindeligt?

13 indlæg i denne tråd

Onslow skrev, for 31 minutter siden:

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/dansk_fodbold/superligaen/viborg/drama-i-1-division-utilfredse-fans-angreb-viborg-traener/6761945

Nu ved jeg godt, at fodbold og øl hører sammen, men er det ikke lidt for tit, at man hører om den slags?

Tænker at forbold tilskuer skåret over en kam har samme intelligens og udsving i optræden, som mænd der køber sex.  :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sindene kommer i kog ved den slags begivenheder, som man går op i. Sådan har det været lige siden oldtidens romerske arenaer.

Engang lukkede den romerske kejser amfiteateret i Pompeii i ti år grundet optøjer blandt tilskuerne. Altså intet nyt under solen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 24 minutter siden:

Skal jeg opfatte de seneste indlæg som hyldest til intelligensen hos "fansene" fra VVF, Gymnastikforeningen og de kjøffenhawnske klubber?

Mon ikke blot du opfatte det som "Du kan finde idioter alle vegne, så giver ingen mening, at tro det er deres aktiviter der har gjort dem til idioter, underforstået at hvis man fjerner aktiviteterne så sker der et mirakel - Alle idioterne forsvundet og blevet helbredt, og i fremtiden kommer der ikke nye til"

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

Mon ikke blot du opfatte det som "Du kan finde idioter alle vegne, så giver ingen mening, at tro det er deres aktiviter der har gjort dem til idioter, underforstået at hvis man fjerner aktiviteterne så sker der et mirakel - Alle idioterne forsvundet og blevet helbredt, og i fremtiden kommer der ikke nye til"

Nej, jeg går gerne til fodbold, og da vi forleden lavede årets selvmål på hjemmebane ved at føle os overlegne overfor en oprykker, da blev spillerne pebet ud af banen for en rædderlig indsats mod et hold, som vi kunne have sendt hjem med en sæk.

Men der var hverken tale om trusler eller overgreb mod nogen over hovedet.

Men nå, vi er jo også sønderjyder, og sådan nogle er jo pr definition lidt bagefter, ikke?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 46 minutter siden:

Men nå, vi er jo også sønderjyder, og sådan nogle er jo pr definition lidt bagefter, ikke?

jeg synes det er lidt komisk at du lissom vrænger på næsen af en fordom mod synderjyder som du endda selv bringer på banen

samtidig med at tråden drypsveder i et ocean af fordomme mod fodboldfans 

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 1 time siden:

Skal jeg opfatte de seneste indlæg som hyldest til intelligensen hos "fansene" fra VVF, Gymnastikforeningen og de kjøffenhawnske klubber?

Ikke fra min side. Jeg påpeger blot, at hooliganisme har været kendt fra før Pompeiis undergang i år 79. Det er ikke noget, som Brøndby eller FCK har opfundet – det skal de sgu' ikke have æren af. Så jeg begynder så småt at tænke derhen, at det måske ligefrem er en mere almengyldig adfærd?

Men dermed være ikke sagt, at forståelsen rækker til accept af raseringer af hele bydele efter kampen. Det kan de ordne inde på tilskuerpladserne.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu