Hop til indhold
Sexpåbudget

Sex på budget nær århus

Recommended Posts

Jeg søger hjælp til at finde 1 times sex, med mulighed for at komme flere gange til max 1000kr, da det er hvad økonomien kan bære.

Kan i ikke give mig nogen links er ikke selv så computer kyndig. 

Århus/Randers området.

lad venligst være med at komme med opslag om alt muligt andet tak.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

er der virkelig ikke andre i kørselsafstand fra Århus? kom nu brødre, der må være nogen i holder hemmeligt :)

og kommer med en anmeldelse af af den frodige pige i Auning når jeg har været forbi :)

 

Redigeret af Sexpåbudget

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Sexpåbudget skrev, den 1. august 2017 at 10:14:

Jeg søger hjælp til at finde 1 times sex, med mulighed for at komme flere gange til max 1000kr, da det er hvad økonomien kan bære.

Kan i ikke give mig nogen links er ikke selv så computer kyndig. 

Århus/Randers området.

lad venligst være med at komme med opslag om alt muligt andet tak.

 

Lad nu være med at være sådan en fedte røv....... Det kan sgu også blive lidt for jydsk........

Tag de 30 min som man kan få for 1000 kr og glæd dig over en god oplevelse med en sød og ordentlig pige, det er min erfaring at det er det man får mest ud af, udvis lidt respekt for pigerne, det er jo ikke en gammel Lada du er ved at forhandle om.....

 Hvis du går efter "budget sex" tror jeg du vil erfare at der er en grund til at det er billigt...... (Ligesom med en Lada) Ellers vil du finde ud af at der er alle mulige tillægspriser..... 

Jeg vil anbefale dig at tage en pige som "Nickie pettit" eller en af de andre søde piger, hvor man betaler for tiden og så ellers bare kan slå sig løs inden for det de tilbyder, super godt koncept !! 

Wh

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, for 19 timer siden:

Lad nu være med at være sådan en fedte røv....... Det kan sgu også blive lidt for jydsk........

Tag de 30 min som man kan få for 1000 kr og glæd dig over en god oplevelse med en sød og ordentlig pige, det er min erfaring at det er det man får mest ud af, udvis lidt respekt for pigerne, det er jo ikke en gammel Lada du er ved at forhandle om.....

 Hvis du går efter "budget sex" tror jeg du vil erfare at der er en grund til at det er billigt...... (Ligesom med en Lada) Ellers vil du finde ud af at der er alle mulige tillægspriser..... 

Jeg vil anbefale dig at tage en pige som "Nickie pettit" eller en af de andre søde piger, hvor man betaler for tiden og så ellers bare kan slå sig løs inden for det de tilbyder, super godt koncept !! 

Wh

 

 

Jeg forstår ingen din grund til at tale ned til mig WH

fin sammenligning med biler

Lad os lave sammenligningen med en tur ud at spise

Der er gourmetrestauranten, hvor alt sidde lige i skabet, det er nyt og revolutionerende = ung, slank, model evt lidt hjælp fra en læge til at det hele sidde som det skal. Det koster også mange penge

Der er også den lokale kro, der er god tid, de ved hvad de laver, lokalerne er måske lidt ældre og mere skæve, men det har helt sikkert sin eksistensberettigelse = Pigen må godt være over 30, hun må godt have nogen ekstra kilo på sidenbenene, hun er naturlig af udseende, måske billederne ikke er retoucherede men man rent faktisk bare nyder at give det man har.

Det betyder hverken at pigen eller måltidet ikke kan levere en stor nydelse, for det ved jeg erfaring fra begge type steder at det kan.

Men håber du finder det du søger, og så leder jeg bare efter hvad jeg søger.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
Sexpåbudget skrev, den 20. september 2017 at 14:58:

Jeg forstår ingen din grund til at tale ned til mig WH

fin sammenligning med biler

Lad os lave sammenligningen med en tur ud at spise

Der er gourmetrestauranten, hvor alt sidde lige i skabet, det er nyt og revolutionerende = ung, slank, model evt lidt hjælp fra en læge til at det hele sidde som det skal. Det koster også mange penge

Der er også den lokale kro, der er god tid, de ved hvad de laver, lokalerne er måske lidt ældre og mere skæve, men det har helt sikkert sin eksistensberettigelse = Pigen må godt være over 30, hun må godt have nogen ekstra kilo på sidenbenene, hun er naturlig af udseende, måske billederne ikke er retoucherede men man rent faktisk bare nyder at give det man har.

Det betyder hverken at pigen eller måltidet ikke kan levere en stor nydelse, for det ved jeg erfaring fra begge type steder at det kan.

Men håber du finder det du søger, og så leder jeg bare efter hvad jeg søger.

 

 

Du søger "en time med mulighed for at komme flere gange til 1000 kr da det er det økonomien kan bære" 

logisk set må økonomien så også kunne bære 30 min til 1000kr....... Hvilket er en rimelig og normal pris, for samvær med en sød pige uanset om hun er lille/ stor, ung/ gammel..... 

Jeg fastholder mit synspunkt.

håber også at du finder hvad du søger, men tror det næppe........ Pris og kvalitet (service) hænger sammen. 

Wh 

Det virker på mig som om du vil have det hele til det halve....... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
White hunter skrev, den ‎21‎-‎09‎-‎2017 at 19:29:

Du søger "en time med mulighed for at komme flere gange til 1000 kr da det er det økonomien kan bære" 

logisk set må økonomien så også kunne bære 30 min til 1000kr....... Hvilket er en rimelig og normal pris, for samvær med en sød pige uanset om hun er lille/ stor, ung/ gammel..... 

Jeg fastholder mit synspunkt.

håber også at du finder hvad du søger, men tror det næppe........ Pris og kvalitet (service) hænger sammen. 

Wh 

Det virker på mig som om du vil have det hele til det halve....... 

White hunter.

så må hende her være meget godt. 3000kr for 1 time..

https://annoncelight.dk/showad/234940

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest White hunter
jenss skrev, den 25. september 2017 at 16:38:

White hunter.

så må hende her være meget godt. 3000kr for 1 time..

https://annoncelight.dk/showad/234940

Year  Rights.....

ville nu nok ikke besøge en pige uden at kunne se fotos, og priserne er vist ikke helt rimelige....... 

Wh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...