Hop til indhold

Recommended Posts

Her er et forslag til en pige - Jasmin, som for et par måneder sprøjtede på mig.

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=1

Pigeforskeren skrev, den 25/5/2017 at 20:33:

http://www.afrodites-piger.dk/pige.php?id=1

Det er ikke mit indtryk, at jasmin behøver anbefalinger. - Hun er et af de koryfæer i branchen, som de fleste ved, hvem er. - Men jeg har alligevel lyst til at levere en kort omtale af et besøg hos hende for nylig. 

Jasmin har humor - (det har mange af de søde piger, som med naturlig glæde og gåpåmod spreder ben for glade kunder) - men hun er måske nok lige et par kussehår foran, hvad angår gæstfrihed og imødekommenhed. - Og så skal man holde tungen lige i munden (hvor den nu måtte befinde sig i øjeblikket - i hendes fisse, for eksempel), hvis man vil svare relevant på hendes kommentarer. Det kan godt være, jeg ramte ved siden af et par gange.

Jasmin kyssede mig - "Du kysser - det er godt - vi skal have nogle kys". - Jeg takkede og bekræftede. Jeg ville gerne kysse. - "Er det i orden, hvis jeg slænger min fisse op i ansigtet på dig?" - Jeg bekræftede igen - jeg ville nærmest bede om, netop at hun slængede sin fisse op i mit ansigt. - Jeg fandt, at få netop Jasmins behårede fisse slænget i ansigtet ville være en gevinst.

Indledningsvis havde jeg spurgt, om jasmin kunne levere sprøjte-orgasmer, hvilket hun garanterede med høj procent-sikkerhed. - Det betalte jeg 200 kr oven i prisen for. - Jasmin havde medbragt sit vandtætte lagen og bredt ud på sengen.

Jasmins pik-sutning var også nogle kussehår foran i kvalitet og ydet velvære. - Hun suttede temmelig vådt. - Medens hun med øjenkontakt til mig bevægede sit hoved langsomt op og ned over pikken (med kondom) løb spyt og savl ud af munden på hende og ned over pik og kugler (kuglerne fik deres egen slikketur). - Når vi lå "omvendt af omvendt", udvekslede vi mundvand, og da det efterhånden også var blevet temmelig varmt i lokalet (og vore kroppe imellem), var det et dejligt, intimt, vådt samleje. - Men det skulle blive mere vådt. -

For at arbejde frem mod sprøjteorgasmerne var Jasmin selv særdeles aktiv. - Hun bearbejdede sin klitoris - eller hele sit fisse-område ihærdigt med højre hånd. - Da fisse-området nu var blevet ganske vådt, kunne man høre de lækre slubre-lyde af hænder mod fisse, - og i et par omgange blev jeg oversjasket med hendes safter. - Her var vi en hel håndfuld sjaskvåde kussehår foran på min begejstrings-skala.

I døren kyssede jeg god aften med den stadig nøgne Jasmin. - Jeg rakte hånden ned i skridtet på hende og rykkede lidt i kussehårene. - Jasmin grinede og sagde: "Ja, det var jo dusken, du kom efter".

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...