Hop til indhold
Guest Brøndby

Glostrup Thai Massage

Recommended Posts

Guest Brøndby

Lad mig bare sige det med det samme : Denne søndag var bare ikke min dag . 

 

Tog forbi Dokkun Massage i Glostrup. Det er et udmærket sted, hvor jeg efterhånden har været nogle gange med lidt blandede resultater . Ringede på, men der blev ikke åbnet selvom det var midt på eftermiddagen . 

 

Nå - jamen så måtte jeg bruge en hurtig PLAN B : Forbi Glostrup Thai Massage . Her er ikke så meget snak, det er cool cash og igang . Bliver modtaget af en lille, men buttet thaikvinde, der får min OCD til at springe ud, for hun taler faktisk dansk, men skifter pludselig over i thaiengelsk da massagen går i gang . Hun talte fint dansk da jeg blev modatget men mens jeg ligger med røven i vejret kommer det sædvanlige "Are you okayyyyyyyy ?" .. 

 

Nej jeg var ikke okayyyyy , for det var en gang amatøragtigt trykken hist og her i et mørklagt lokale, og hvergang jeg vendte mit hovede lidt, skulle der trykkes i nakken så jeg ikke lige kunne få lov at få et lille kik og blive bare en smule tændt . 

 

Det var en kedelig gang trykken hist og her, og jeg synes altså ikke detvar pengene værd og selv 20 minutter kan føles som uendelig lang tid når der ikke rigtig sker en skid . 

Hold kæft en dårlig dag . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...