Hop til indhold

Recommended Posts

En af de smukkeste thaipiger jeg længe har set. Noget af et syn at se det smukke ansigt slikke min pik, og det blev gjort godt, og vådt og uden kondom. Massagen var nok lidt for blød til mig, men massagen af boller og dolk var lige det der skulle til for at vække det slumrende vilddyr. Og så er hun så stram at min normale pik føltes og så ud som en træstamme. En udsøgt fornøjelse at tage hende bagfra og se på det i spejlet:D

Jeg tror hun hedder Nan? Det var det jeg hørte. 29 år (skal nok passe) og smuk og lækker krop med størrelse B-C bryster. Vel omkring 150 cm høj og omkring de 50 kg. 
Absolut en topoplevelse der lige reddede Juli måned på falderebet.

Eneste minus var at jeg blev alt for hurtig færdig, men det kan jo ske.

Kommer helt sikkert igen når jeg skal omkring Vejle

Der er ikke noget billede på linket, men stedet er i Vejle midtby og hedder Nara Thaimassage. Let at parkere tæt på.

https://annoncelight.dk/showad/221454

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan huske der tidligere var billeder i annoncen og at pigen på dem fangede min interesse men jeg nåede aldrig så langt at jeg kom forbi stedet ... 

Hvordan var priserne på stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig. Nan er hot. Hun kom ind i en rød sag. Den var nærmest skruet på. Massagen begyndte. Ok det var ikke toppen. Men da vi nåede ned til pungen så var der ikke tvivl om hvad der skulle ske. BJ, 69 og lægger sex. Nan kan kun anbefales.

155 høj, 29 år og omkring 50 kg. Og meget smuk. Rigtig flot krop med skønne c-bryster.

F

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Smiler ..Højden på de 155 er du sikker på ..

men vægten ca 50 kg 

så du er mest skarp og præcis til højdemål ...driller 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, den 1/8/2017 at 18:43:

Kender ikke priserne i detaljer, men jeg var der i ca. en halv time og gav 1000 kr. 

Plejer Vejle priser ikke at være kr.1000 for 1 time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...