modenelsker

En busfuld burka klædte kvinder. Ok?

23 indlæg i denne tråd

modenelsker skrev, for 2 minutter siden:

Ret sjovt, at man ikke kan se forskel sådan lige med det samme. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 22 minutter siden:

Er det egentligt mest til grin, at der er nogle, der har taget fejl af billedet?

Eller at der findes undertrykte kvinder, der er tvunget til at iføre sig påklædning, så de ligner et tomt bussæde?

:-) 

Helt klart dem der har taget fejl.;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 18 timer siden:

Ok. Så det er fedt nok, at undertrykte kvinder skal iklædes dette, må du jo mene. 

Bare for at være helt sikker. Jeg er altså undertrykkende fordi jeg syntes at folk der ikke kan se forskel på bussæder og burka klædte kvinder er dumme? 

Redigeret af modenelsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, for 14 minutter siden:

Bare for at være helt sikker. Jeg er altså undertrykkende fordi jeg syntes at folk der ikke kan se forskel på bussæder og burka klædte kvinder er dumme? 

Nej. Forhold dig til mit spørgsmål og dit svar dertil. 

Det var grundlaget, der gav din rangorden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 22 timer siden:

Er det egentligt mest til grin, at der er nogle, der har taget fejl af billedet?

Eller at der findes undertrykte kvinder, der er tvunget til at iføre sig påklædning, så de ligner et tomt bussæde?

Det er til grin, at nogle ser problemer, hvor de ikke er.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 26 minutter siden:

Andre, for eksempel fra Alternativet, ser aldrig problemer :-)

Det er så ikke det billedet handler om.

Hold dig dog til emnet. Der ER jo ikke problemer med billedet.

Dem der ser problemer i billedet, har tilsvarende problemer i deres ufattelige små hjerner.

Del dette indlæg

Link til indlæg
News skrev, for 5 minutter siden:

Det er så ikke det billedet handler om.

Hold dig dog til emnet. Der ER jo ikke problemer med billedet.

Dem der ser problemer i billedet, har tilsvarende problemer i deres ufattelige små hjerner.

Det er OK at du ikke kan tænke så langt, at du kan se problematikken bag, at sådan et billede overhovedet kan danne grundlag for en diskussion. 

God aften :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 2 minutter siden:

Det er OK at du ikke kan tænke så langt, at du kan se problematikken bag, at sådan et billede overhovedet kan danne grundlag for en diskussion. 

God aften :-)

Jamen det kan jeg sagtens se.

Billedet er jo ganske harmløs, men indskrænkede småtbegavede og vanvittigt fordomsfulde personer, kan tilsyneladende se nogle problemer, der ganske enkelt ikke findes på billedet. Det siger en hel masse, desværre ikke særligt positivt, om denne type mennesker og deres opfattelse af verdenen.

Det kan vi da sagtens diskutere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
News skrev, for 14 minutter siden:

Jamen det kan jeg sagtens se.

Billedet er jo ganske harmløs, men indskrænkede småtbegavede og vanvittigt fordomsfulde personer, kan tilsyneladende se nogle problemer, der ganske enkelt ikke findes på billedet. Det siger en hel masse, desværre ikke særligt positivt, om denne type mennesker og deres opfattelse af verdenen.

Det kan vi da sagtens diskutere.

Beskrev du lige dig selv?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, den 2/8/2017 at 17:37:

Lars Boca skrev, den 2/8/2017 at 21:50:

Ok. Så det er fedt nok, at undertrykte kvinder skal iklædes dette, må du jo mene. 

Mærkelig konklusion du kommer med når man tager ordlyden af dit spørgsmål i betragtning. Du spørger "hvad er [...] mest til grin..." og derefter konkludere du at det som ikke blev svaret på ingen måde kan være til grin.

Altså, det ene udelukker vel ikke det andet. Verden er trods alt ikke sort-hvid

Du kunne ligeså godt have spurgt "hvad smager bedst jordbær eller oksesteg?" Svare man oksesteg, så betyder det jo på ingenmåde at man ikke kan lide jordbær. Eller omvendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
modenelsker skrev, den 01/08/2017 at 18:21:

blev de henvist til Louis Nielsen efterfølgende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu