Hop til indhold
locosueco

Sabrina - stor besvikelse och en ickeanmälan

Recommended Posts

Hade bokat tid hos Sabrina https://www.massageguide.dk/P/sabrina-32835.html idag måndag. Ringde och bokade dagen innan och bekräftade 1 timme innan besök. Smsar 15 min innan att jag är i tid. Kommer fram till adressen och får beskedet att hon är 10 min sen, ok det får man leva med tänker jag. Därefter går det 10 min och jag hör av mig men inget svar. Jag försöker några gånger till, smsar och undrar vad som sker och får inget som helst besked. Inget svar på sms inget svar på oppkald. Efter ytterligare försök och 20 min senare ger jag upp och får vända tillbaka med ogjort ärende och stor besvikelse. Jag tycker bara att det är för dåligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
locosueco skrev, for 3 timer siden:

@Carnalwolf Jag vet och det är det som gör det dubbelt surt..

Vær du blot glad for at du har sparet pengene på hende og der er rigeligt med andre at vælge imellem. 

Redigeret af Denmand
Subjektivt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 17 minutter siden:

Vær du blot glad for at du har sparet pengene på hende og der er rigeligt med andre at vælge imellem. 

Det er selvfølgelig ikke i orden det som @locosueco oplevede. Det er naturligvis rigtigt dårlig stil, og også noget som jeg selv ville tage rimeligt ilde op.

Men men men ... kald mig grøn / lucky beginner i det hér game .. jeg havde en forrygende times tid med hende. Jeg fortryder ikke et sekund og kommer meget gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
XXXfootlover skrev, for 2 timer siden:

Det er selvfølgelig ikke i orden det som @locosueco oplevede. Det er naturligvis rigtigt dårlig stil, og også noget som jeg selv ville tage rimeligt ilde op.

Men men men ... kald mig grøn / lucky beginner i det hér game .. jeg havde en forrygende times tid med hende. Jeg fortryder ikke et sekund og kommer meget gerne igen.

Enig, det er ikke i orden:) Men det kan jo være der er en helt uskyldig forklaring på hvorfor hun stoppede med at svare. Jeg syntes blot at locosueco skal prøve igen en god gang. Hun har altid været sød til at svare for mit vedkommende ihvertfald. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carnalwolf skrev, den 8/1/2017 at 01:08:

Enig, det er ikke i orden:) Men det kan jo være der er en helt uskyldig forklaring på hvorfor hun stoppede med at svare. Jeg syntes blot at locosueco skal prøve igen en god gang. Hun har altid været sød til at svare for mit vedkommende ihvertfald. 

Det er som regel fordi det er lettere bare at stoppe med at svare, de vil skide deres kunder et stykke mange af de udenlandske piger.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aruba skrev, for 2 timer siden:

Det er som regel fordi det er lettere bare at stoppe med at svare, de vil skide deres kunder et stykke mange af de udenlandske piger.. 

Jeg har aldrig oplevet de stoppede med at svare, så den opfattelse deler jeg ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...