Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle

Nu har jeg længe haft et øje på Copenhagen Sauna, de får stedet til at virke umådelig eksklusivt og pigerne værende super frække. Dog er der ikke rigtigt noget galleri samt oversigt over pigerne, så er der nogen der kan hjælpe?

Nogen der har erfaring fra stedet, hvordan er pigerne? Hvordan er processen fra man ankommer, og hvordan er selve stedet..

Tak på forhånd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm, mine erfaringer er fra primo 90 erne, ja lækre damer, meget lækre damer, man betaler ved entre, og går med sin GP lady i pool, eller spa, da jeg var der var der præsentation af de der var på vagt, herefter bad og som skrevet pool, eller spa, sauna, og så sex efter en stor time ude af døren, dengang 1.200 kroner....men hva fan, firmaet havede en stor pengekasse og en kreativ revisor og bogholder...jeg ved ikke hvordan det er idag, men det må være godt, for de åbnede vistnok i 1985...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når du ankommer bliver du taget imod af en kvindelig receptionist og budt på noget at drikke.

Derefter kommer de ledige piger ud og præsenterer sig og du vælger. Derefter er det i spa'en med pigen og så ind på værelset. Prisen er 1800 kr, hvad du får for det aftales med pigen men som udgangspunkt kan du forvente ekstra omkostninger for det.

Jeg var det sidst for et par måneder siden og der var kun udenlandske piger(søde og flotte). 

Stedet er flot men efterhånden lidt forfaldent uden at miste sin charme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 15 minutter siden:

Når du ankommer bliver du taget imod af en kvindelig receptionist og budt på noget at drikke.

Derefter kommer de ledige piger ud og præsenterer sig og du vælger. Derefter er det i spa'en med pigen og så ind på værelset. Prisen er 1800 kr, hvad du får for det aftales med pigen men som udgangspunkt kan du forvente ekstra omkostninger for det.

Jeg var det sidst for et par måneder siden og der var kun udenlandske piger(søde og flotte). 

Stedet er flot men efterhånden lidt forfaldent uden at miste sin charme. 

Okay det lyder umiddelbart som at man i hvert fald ikke ligefrem bli'r skuffet af pigerne, men at man også er i et prisleje over 2000kr?

Og mingler man med andre kunder i spa eller hvordan? For det har været min opfattelse..

Til sidst, så tænker jeg at det godt kan anbefales hvis man er villig til den økonomiske del af det? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne er, hvad jeg har oplevet, flotte og sexede - der er lidt for enhver smag så at sige. Der har ved tidligere(halvandet år siden) besøg været danske piger på arbejde, men mit indtryk er at der idag kun er udenlandske prostituerede der.

i forhold til pris så er den jo fast: 1800 kr - det giver sauna/spa besøg samt fransk og dansk. Jeg har dog indtrykket af at man kan forhandle sig til ekstra ydelser med den enkelte pige, det kunne man i hvert tilfælde tidligere. Om det er dyrt er vel op til den enkelte kunde, og jeg erkender blankt at du får de penge kan få langt flere ydelser hos nogle af de eftertragtede piger i gamet - men stedet føles stadig eksklusivt (omend efterhånden lidt slidt), og atmosfæren er da også langt mere afslappet end på de andre etablerede bordeller herhjemme. Så hvis omgivelser, atmosfære og service(udover den i sengen leveret) er noget du vil betale for, så er CSC det værd.

Jeg har oplevet at vente på at pigerne blev ledige, og der "mingler" man med andre kunder såfremt der er andre der venter - det gør ikke mig noget, men man skal nok ikke være alt for genert i forhold til købesex.

Anbefalelsesværdigt? Hvis du kan lide ovenstående så synes jeg helt sikkert du skal besøge stedet, men ingen tvivl om at du rent sexmæssigt kan få mere bang for the Buck andetsteds

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...