Hop til indhold

Recommended Posts

Har været forbi idag, fik en 1 times massage med hånd/blow afslutning

B2b indimellem 

god hård massage med kærlige klem indimellem , udmærket blow , håndarbejde

sød pige, u tøj

800

så vældigt positiv 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så var tiden inde igen til at blive trykket lidt på.. Udstyret med god erfaring derfra og en 500 lap, gik jeg forventningsfuldt op til døren og ringede på.. Ejeren lukkede op, og viste mig ind til nærmeste rum. Hun fik på gebrokken engelsk fortalt mig, at hun havde problemer med ryggen, men hendes veninde var klar til at tage imod mig.. Det var helt fint for mig. Hun var en fin lille nips, så det glædede jeg mig til. Jeg bestilte en alm thai massage med afslutning i 30 min for 500 kr. 

Af med tøjet og op på sengen, og der begyndte en lidt ligegyldig og mekanisk trykken rundt på kroppen. Hendes hænder var en anelse kolde og hun virkede ikke til at leve sig ind i det. 

Efter 15 minutters kedelig massage, bad hun mig vende mig om. Hun begyndte at strejfe "manden" lidt og det gav da også resultat.. Herefter begyndte så en ligeså mekanisk håndtrold. Jeg prøvede at røre lidt ved hende, men kun ude på tøjet.. Ja..hun var fuld påklædt under det hele.. Men jeg kommer så alligevel og efter 25 min er jeg ude i bilen igen. 

Hende jeg var ved hedder Kat og hun tager hjem til Sverige igen om 2-3 dage.. Så mit råd er.. Vent til hun er smuttet.. Og se om I kan få ejeren. Hun er det lidt ældre, men hun ved sgu hvad hun gør..

 

Pigen: 7/10

Massagen: 4/10

HJ: 4/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...