Hop til indhold

Recommended Posts

whoisyourdaddy skrev, den 3/8/2017 at 02:34:

En noget frastødende tilgang vil jeg mene - Jeg ville nok i stedet for fortælle pigen at jeg ikke  var tilfreds og ikke ønskede at komme igen, og så lade det være ved det, da det jo lige så godt kan være at jeg selv bærer en del af skylden for at ydelsen ikke blev leveret som jeg havde forestillet mig. Pigen kan jo for helv.. ikke se min gamle runkepik gennem mobilen, og det med dickpics er ikke lige mig :)  ...Jeg mener, at de desperate piger, der af forskellige årsager faldbyder sig, slet ikkke skulle være i branchen, men derfra og til at gøre deres liv endnu mere surt er der for mig ret langt.

Men i øvrigt  forestiller jeg mig humoristisk dit opkald til ordensmagten sådan her: "goddag det er Sexeren fra EG, jeg vil gerne anmelde en glædespige på 18 år for at ikke at ville sutte min pik uden gummi" "hvor gammel jeg er siger du? Jeg er født i 19xx men det er vel sagen udvedkommende, sådan en lille snydetøs skal sgu bare levere varen du... - Hun skal bare i spjældet og ruske tremmer, når hun lovede at jeg kunne kneppe hende og hun vill sutte mig uden gummi for 600 kr , og jeg har i øvrigt det hele på sms, så jeg kan bevise det i retten...hallo...haallooo fru betjent...hallooooo?? :D:D 

 

hahaha, så var Rikkes klaphat på hele vejen igennem indlægget.

- som At høre alarmopkald fra USA... "hello, this is 911 - what is your emergency???" - "YOU NEED TO SEND THE MOTHERFUCKING POLICE OUTHERE RIGHT NOW - IM AT THE Mac-drive on fifth avenue.......- GODDAMMIT - EVERYTIME THEY FORGET TO PUT EXTRA BACON IN MY CHEESEBURGER.. i want THE POLICE!!"

Når det så er sagt, så må man sku som pige sætte en pris hun selv er tilfreds med, og så ellers overholde det annoncen LOVER er inclusiv. . .. at true med bål og brandvæsen er dog lidt op af bakke.. - det samme er det at sætte den dårlige stemning med kommentaren " Er telefonen inden for rækkevide, får pigen besked på at  hold nallerne fra den  næste ½ time - øhm stemningsDRÆBER???

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, den ‎02‎-‎08‎-‎2017 at 00:48:

Nu er du jo heldigvis ikke herre over hvad pigerne skal eller ikke skal, men du for ret og jeg for fred. 

 

Ud fra dit svar her, hvis det er til mig, så vil jeg anbefale dig at spekulere lidt over, hvad du spiste og drak, inden du skrev det.

Og så undgå det fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 23 minutter siden:

Ud fra dit svar her, hvis det er til mig, så vil jeg anbefale dig at spekulere lidt over, hvad du spiste og drak, inden du skrev det.

Og så undgå det fremover.

Du er verdens heldigste mand tsk tsk tsk tsk. :o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikkeren skrev, den 2/8/2017 at 10:21:

Pris og kvalitet hænger oftest sammen. Du kan købe en Audi og få kvalitet uden de store problemer med bilen. Eller du kan købe en Dacia og få tvivlsom kvalitet der måske ender ud i et par afbrydelser.

.... eller du kan bare besøge danske piger.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
whoisyourdaddy skrev, den 2/8/2017 at 17:51:

Der er vist større chance for at det er pigerne, der bliver snydt af nogle klovne med denne tilgang, og i øvrigt så i min optik, så er de piger der går med til dette desperate, og jeg gider ikke besøge  desperate GP'er, da jeg foretrækker kvalitet og god behandling. Jeg kan godt se, at her er der uoverensstemmelse mellem os to, da du med denne tråd siger at du besøger piger, der giver sex med kondom, blowjob uden kondom til 600 kr for en halv time ;) og så himler du oveni købet over at du ikke får en "quality girl" behandling, hvor pigen tilbeder og fornøjer din pik. ...

PS: 23 minutter er vel fair. Du skal vel også have klude på igen og ud af døren..til den pris er det da yderst fair.

Det er da ikke fair at levere en ringe ydelse/service. Der er piger, som leverer sublime ydelser til 500/600 dkr. Der er for i øvrigt kvinder, der leverer til 0 dkr. 

Hvis hun vil have mere, bør hun vil kræve det.

 

Når det er sagt, er jeg for i øvrigt enig. 30 minutter er vel ikke lig 30 minutters fuld knald :-)

 

Men det plejer aldrig at være et problem for mig :-), da jeg ikke søger de store GF-oplevelser. De fåes jo gratis, hvis man ellers kan forstå at begå dig.

 

Det er mig en gåde, at nogle går efter gf-oplevelse hos nogen, man betaler for sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy
stivert skrev, for 3 timer siden:

Der er piger, som leverer sublime ydelser til 500/600 dkr

:) helt fair, hvis der er piger, som leverer sublime yderlser for 500/600 for en halv time, jeg er så bare ikke vidende om det, og min uvidenhed får mig så til at reagere som jeg gør,da jeg ikke ville forvente ret meget andet end det han faktisk fik til den pris. Min uvidenhed skyldes nok, at jeg ville være så skeptisk over prisen at jeg ikke ville besøge pigen i første omgang. 

stivert skrev, for 3 timer siden:

Men det plejer aldrig at være et problem for mig :-), da jeg ikke søger de store GF-oplevelser

men nogen må du da have opsøgt ;)  siden du ved at der findes piger, der leverer sublime ydelser til den i mine øjne lave pris.

stivert skrev, for 3 timer siden:

Det er mig en gåde, at nogle går efter gf-oplevelse hos nogen, man betaler for sex.

Hvis det ikke er GF du omtaler som sublime ydelser, hvad er det så? Hvornår er en ydelse tilfredsstillende endsige sublim i forhold til prisen?

stivert skrev, for 3 timer siden:

Der er for i øvrigt kvinder, der leverer til 0 dkr. 

og ja da, når det ikke er GF der er en del af definitionen på sublim, så findes der da mange piger/kvinder der gør det for 0 kr.:) endda uden at de kigger på klokken :D 

Redigeret af whoisyourdaddy
missede et citat - er nu sat korrekt ind
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikkeren skrev, den ‎02‎-‎08‎-‎2017 at 10:21:

Pris og kvalitet hænger oftest sammen. Du kan købe en Audi og få kvalitet uden de store problemer med bilen. Eller du kan købe en Dacia og få tvivlsom kvalitet der måske ender ud i et par afbrydelser.

Haha, du er bilekspert eller hvad?

En bil fra verdens næstmest sælgende koncern er kvalitet, mens én fra den mest sælgende ikke er det. Tja, vi har ytringsfrihed her i landet. ;)

Har du i øvrigt ejet/kørt biler fra de 2 mærker, eller er det bare noget du hører fra dem, der bringer din pizza?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...