Hop til indhold
GBFyn

Garanti for gennemførelse og depositum - hvad tænker I?

Recommended Posts

Jag har deltagit i många event i Danmark men bor i Stockholm. För mig är det besvärligt om det är deposition.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg viller også være meget bekymret ved at betale et depositum.. Jeg har selv prøvet at arrangere et par GB tilbage i tiden, og jo, det er pisse irriterende med alle de useriøse, og at det kun er halvdelen der dukker op.

Men for det første, så kan der ske mange ting fra jeg melder mig til, og til dagen kommer hvor GB skal ske. For mig kan den slags kun ske i alm. arbejdstid.

For det andet, så vil jeg være anonym, med mindre det måske er Rescue51 eller en anden jeg føler mig tryg ved. Jeg sender ellers aldrig penge, SMS eller ander på skrift fra min personlige mail eller tlf.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak til alle for jeres input til min forespørgsel. Selvom der er forskellige holdninger, så virker det til, at et depositum vil have en negativ effekt på tilmeldinger til et GB - i hvert fald når det er mig, der er arrangør, da jeg, indrømmet, er ganske ny med dette og derfor selvsagt ikke har opbygget "et navn", som f.eks. Rescue51.

Så konklusionen er, at jeg ikke vil opkræve depositum ved min næste GB - men stadig fastholde garantien for gennemførelse, hvis der bare er tilmeldt 2 mænd. Næste GB bliver i øvrigt onsdag den 23. august - opslag om dette kommer snarest.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hm hvad er din garanti værd når du alligevel aflyser og der er dødsfald i familien kort tid før start. Så burde du vel ha en reserve klar

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Knajten Argh... nu synes jeg godt nok, at du stiller helt urimelige krav. Det er åbenbart helt okay at mændene melder fra i sidste øjeblik eller bare bliver væk, men når sådan en ulykkelig situation opstår, så skal jeg selvfølgelig bare have pige klar i reserve.

Jeg vil opfordre dig til at blive arrangør af GB, for du ved tydeligvis nøjagtig, hvordan det hele skal gøres!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...