Hop til indhold
Guest tzatiki

Surprice hos Svane Thai Massage i Ringe

Recommended Posts

Guest tzatiki

Jeg havde voldsomme smerter i skulder og nakke og måtte til behandling. Det var længe siden, at jeg sidst var hos Svane Thai Massage, men husker det som hård kompetent massage uden "hanky panky". Stedet ligger ikke specielt diskret og er heller ikke ligefrem luksuriøst, men nu kom jeg også kun for smertebehandling. Af samme årsag tog jeg heller ikke de nydelige tights af.

Mit bedste bud er at massøren er i 50'erne, men jeg tror ikke, at det var ejeren selv. Dertil var massagen en tand for blød. Det hjalp heller ikke at sige: "push hardere" flere gange. Til gengæld kunne hun noget andet og ret fantastisk med hænderne. Nu havde jeg jo fra starten påpeget problemområderne, men massøren havde et stor fokus på de nedre regioner og bad mig således også om at tage det hele af. 

Med al respekt, så er massøren ikke ligefrem en smuk svane, men de der hænder fik mig alligevel til at svømme som en fisk i vandet - og det kunne ses, da jeg blev bedt om at lave en vending på briksen. Der var fuld fokus på massagen fra hendes side, mens jeg selv dykkede længere ned i liderlighedens dyb. Spørgsmålet om ekstra var uundgåeligt, men jeg havde faktisk ikke taget penge med til denne tur. 500 kroner havde jeg - og således blev smertebehandlingen afsluttet med en lækker hånd og synet af pænt store bryster.

Jeg ved ikke om dette er blevet en standardservice på stedet, hvem der var massør - og om jeg kommer igen snart, men det hjalp faktisk på smerterne...

http://svanethaimassage.webnode.dk/

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
ara skrev, for 2 timer siden:

Må man høre, er der andre der har prøvet det.

Ara

Du må da selv om du tror på min anmeldelse, men efter 512 indlæg har jeg nok ligesom ikke grund til at lyve :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tzatiki

Jeg mener overhovedet ikke jeg antyder at du lyver, jeg spørger bare om andre har haft denne oplevelse

God dag   Hilsen Ara

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, for 5 timer siden:

Gid det var mig der havde så lang en ferie. :-) 

Det er bare noget de kan de thai'er...især når man er godt dansk gift ha ha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ferielukket til midt november, har forhørt mig ved den klinik hun har i Århus også.

Jeg har været der en del gange, og er blevet spurgt om jeg ville være helt nøgen, ikke noget problem så det gjorde jeg.  Fik massage af en thaipige, som ikke kunne andet end Engelsk, forøvrigt meget dygtig og proff. Den tredje gang var hun meget nærgående ved de nedre regioner, hvilke ikke gjorde mig noget andet end den voksede lidt, så spurgte hun mig om jeg også ville have massage der også, blev lidt overasket men mente det kunne der jo ikke ske noget ved, fik en dejlig omgang og en dejlig udløsning, gik derfra med en dejlig fornæmmelse i maven. Er derefter blevet til et par gange, kan se at der er mange der tilbyder det samme, ved ikke lige om man skal regne det for andet end det er et arbejde for dem, 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hanbul1 skrev, den 2/11/2017 at 18:25:

Jeg har været der en del gange, og er blevet spurgt om jeg ville være helt nøgen, ikke noget problem så det gjorde jeg.  Fik massage af en thaipige, som ikke kunne andet end Engelsk, forøvrigt meget dygtig og proff. Den tredje gang var hun meget nærgående ved de nedre regioner, hvilke ikke gjorde mig noget andet end den voksede lidt, så spurgte hun mig om jeg også ville have massage der også, blev lidt overasket men mente det kunne der jo ikke ske noget ved, fik en dejlig omgang og en dejlig udløsning, gik derfra med en dejlig fornæmmelse i maven.

Lyder lækkert. Kan du huske hvad du måtte give og hvor lang tid du fik? :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, den 3/11/2017 at 19:23:

Lyder lækkert. Kan du huske hvad du måtte give og hvor lang tid du fik? :-) 

Fik en time for 500 kr

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har forsøgt at få kontakt med Svane i Ringe.

Når man ringer er der tlf. svarer.på 25547488. har været ved huset  idag.og der er låst.

talt med ejeren af huset og han har ikke set pigen meget længe. hun skylder husleje,og ved ikke om hun kommer mere?.

så hvor kan vi finde pigen, da hun jo må have andet tlf nr. eller jobber på anden klinik.

så please da du jo har været der for nylig, kan du måske hjælpe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når der står her i tråden at hun har ferielukket til midt i november så er det sikkert korrekt. Og thaipiger plejer at holde ferie i Thailand så måske kan du finde hende der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, 1 time siden:

Når der står her i tråden at hun har ferielukket til midt i november så er det sikkert korrekt. Og thaipiger plejer at holde ferie i Thailand så måske kan du finde hende der?

Er hun så unik at det er vigtigt at finde hende igen? Var det "fede" ikke bare at der var en i Ringe der gav lidt ekstra ud over massage? Ellers skal man vist helt til Odense for at få taget trykket af en sød lille thai. Som jeg læser tråden var hun ikke som sådan noget særligt? Eller tager jeg helt fejl?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
22 cm and thick skrev, den 14/11/2017 at 17:49:

Er hun så unik at det er vigtigt at finde hende igen? Var det "fede" ikke bare at der var en i Ringe der gav lidt ekstra ud over massage? Ellers skal man vist helt til Odense for at få taget trykket af en sød lille thai. Som jeg læser tråden var hun ikke som sådan noget særligt? Eller tager jeg helt fejl?

Hun var bestemt ikke unik - og jeg forstår heller ikke Luppens "desperate" råb om hjælp :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skiltet med ferielukket er væk og har været det, i hvertfald siden 27 dec. Men de svare hverken på opkald eller SMS ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været forbi der i dag, der er lukket og bliver ikke åbnet igen, har talt med ejeren af huset, de skylder en masse husleje så kommer ikke ind mere.  Han vil ikke udleje til Thaimassage mere, der har været alt for meget rend der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...