Hop til indhold

Recommended Posts

Så blev det min tur til at komme med en anmeldelse. 

 

Var i aftes på besøg hos Elisia

(Magic girl)  havde aftalt en tid, som så blev rykket 20 min. Også fint nok osv.

Blev lukket ind og blev vist ind på et værelse. Får at vide af den lidt ældre dame, at der ville gå 5 min ca. så ville elisia være klar. 

Hun kommer så endelig ind i rummet, og der måtte jeg lige samle kæben op fra gulvet.. hold da op en lækker pige, dejlig krop og bryster der er dejlig faste. Mmm.. bestiller lidt ekstra og vi afregner. 

Godt med krops kontakt osv. Inden det gik over i et skønt blow. Måtte også lige smage på hende, så hun satte sig på mit face.. og må sige at hun smager godt.  

Til sidst tog jeg hende i missionær inden der blev tømt 8 dages "ophobning" i gummiet..  derefter lå vi bare og snakkede og nusset. Fik også lige en massage... og inden jeg havde set mig om var der gået en time.. 

Kommer helt sikkert forbi igen, når lysten melder sig. 

Pige 9/10

Sex 9/10

Sted 8/10

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Hun må da siges at være alsidig, 22år i den ene annonce og 24 i den anden, nuancer men underholdende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
wayfarer skrev, for 7 minutter siden:

Hun må da siges at være alsidig, 22år i den ene annonce og 24 i den anden, nuancer men underholdende

Og 25 i den jeg linker til....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salemanderen skrev, for 7 timer siden:

 

Til sidst tog jeg hende i missionær inden der blev tømt 8 dages "ophobning" i gummiet

Holy fuck. Har du været frosset ned? Hvis det var mig var gummiet fløjet af som en raket og rummet ville fremstå nykalket 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 7 timer siden:

Jeg studser lidt over at hun kun tilbyder 2/3 sex hvis man køber en time. Hvordan mon det lige fungerer?

Det er vel noget med, at man må få 2 til 3 udløsninger inden for en time...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dandy skrev, for 1 time siden:

Det er vel noget med, at man må få 2 til 3 udløsninger inden for en time...

Nej, en 2/3-dels udløsning. Så hvis man sparet op i 8 dage sprøjter man kun ud 5 dager og 8 timers sperm! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 13 timer siden:

Holy fuck. Har du været frosset ned? Hvis det var mig var gummiet fløjet af som en raket og rummet ville fremstå nykalket 

ROFL!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Elisia ser godt nok top sprød ud, men der er lidt rigeligt mange extras efter min smag. På sin vis kan jeg godt forstå tanken om fleksibilitet, for der er jo mange forskellige præferencer. Personligt kan jeg dog bedst li' en mulighed for the full monty (all inclusive) .. uden at der skal bøvles med udregning af x antal extras. :D

Til Elisia's forsvar skal siges, at det naturligvis er set meget værre hvad angår mulige antal extras. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...