Salemanderen

Elisia

10 indlæg i denne tråd

Så blev det min tur til at komme med en anmeldelse. 

Var i aftes på besøg hos Elisia

(Magic girl)  havde aftalt en tid, som så blev rykket 20 min. Også fint nok osv.

Blev lukket ind og blev vist ind på et værelse. Får at vide af den lidt ældre dame, at der ville gå 5 min ca. så ville elisia være klar. 

Hun kommer så endelig ind i rummet, og der måtte jeg lige samle kæben op fra gulvet.. hold da op en lækker pige, dejlig krop og bryster der er dejlig faste. Mmm.. bestiller lidt ekstra og vi afregner. 

Godt med krops kontakt osv. Inden det gik over i et skønt blow. Måtte også lige smage på hende, så hun satte sig på mit face.. og må sige at hun smager godt.  

Til sidst tog jeg hende i missionær inden der blev tømt 8 dages "ophobning" i gummiet..  derefter lå vi bare og snakkede og nusset. Fik også lige en massage... og inden jeg havde set mig om var der gået en time.. 

Kommer helt sikkert forbi igen, når lysten melder sig. 

Pige 9/10

Sex 9/10

Sted 8/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Elisia ser godt nok top sprød ud, men der er lidt rigeligt mange extras efter min smag. På sin vis kan jeg godt forstå tanken om fleksibilitet, for der er jo mange forskellige præferencer. Personligt kan jeg dog bedst li' en mulighed for the full monty (all inclusive) .. uden at der skal bøvles med udregning af x antal extras. :D

Til Elisia's forsvar skal siges, at det naturligvis er set meget værre hvad angår mulige antal extras. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu