Hop til indhold

Recommended Posts

Hej med jer :)

Er lidt nysgerrig efter at høre hvad i gør når i kommer til et nyt sted for at få massage og HJ bagefter. Smider i bare automatisk alt tøjet og ligger jer på briksen, eller venter i til massøren har "godkendt" det? 

Tænker på thaimassage klinikker her :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min erfaring er at de steder hvor de ønsker man skal beholder underbukserne på der får man det at vide når man bliver vist hen til briksen. Får jeg ikke andet at vide så smider jeg det hele - også selv om jeg ikke forventer mere end massage. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Trek79 skrev, for 2 timer siden:

Hej med jer :)

Er lidt nysgerrig efter at høre hvad i gør når i kommer til et nyt sted for at få massage og HJ bagefter. Smider i bare automatisk alt tøjet og ligger jer på briksen, eller venter i til massøren har "godkendt" det? 

Tænker på thaimassage klinikker her :) 

Smider alt. Hvis massøsen vil at man skal beholde underhylere på, eller dække sig med et håndklæde, siger hun til. Det er meget få af de aktive massøser, som ikke har set det meste inden de blev 15. :wacko:

Samme med ekstraydelser. Jeg læser hele tiden, at nybegyndere er nervøse for, hvordan de skal spørge. Det behøvs ikk. Hvis massøserne vil tjene penge, skal de nok spørge. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten

Det er en af de uskrevne "regler". (min erfaring)

Hvis du smider det hele ønsker du mere.

Hvis du beholder underdelen på, så er du enten kun interesseret i massage eller ny på briksen;)

Pigens signaler er omvendt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Gæsten skrev, for 14 timer siden:

Det er en af de uskrevne "regler". (min erfaring)

Hvis du smider det hele ønsker du mere.

Hvis du beholder underdelen på, så er du enten kun interesseret i massage eller ny på briksen;)

Pigens signaler er omvendt.

 

Mener du dermed, at hvis du beholder underbukserne på, så vil massøsen ikke tilbyde eller presse dig til extra indtægter?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må nu indrømme, at jeg ikke rigtig gider spilde min tid.. De fleste giver HJ hvor jeg kommer. Hvis jeg vil have sex eller noget andet, så spørger jeg inden jeg smider tøjet. Det er tit at de siger nej. Så undskylder jeg pænt og går igen.

Men et fif kan også være når man bestiller tid, eller står i butikken hos mutter. Hvis hun spørger om du har været der før. Så betyder det, om du gerne vil have sex. Så svare r du bare ja, uanset hvad, og så sender hun den rette pige ind til dig. Mange steder er det ikke alle pigerne der tilbyder sex, men de har tit een der gør

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg smider også alt tøjet. Jeg fortrækker at være helt nøgen uden håndklæde på. Det er bare ikke alle steder de bruger det. De fleste ligger et håndklæde over. Har jeg været der før siger jeg de må godt fjerne håndklædet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsefyr skrev, for 7 minutter siden:

Jeg smider også alt tøjet. Jeg fortrækker at være helt nøgen uden håndklæde på. Det er bare ikke alle steder de bruger det. De fleste ligger et håndklæde over. Har jeg været der før siger jeg de må godt fjerne håndklædet. 

Jeg har i tidens løb besøgt utallige thaiklinikker, og jeg har altid smidt det hele – både for at skåne underhylerne og for at se "hvad der skete".

Det er de færreste steder, jeg er blevet udsat for et håndklæde, og er jeg det, har det været foldet pænt sammen og lagt på rumpen. Her har det helt klart haft en mere symbolsk end praktisk betydning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gæsten
Honda skrev, den 31/7/2017 at 13:56:

Mener du dermed, at hvis du beholder underbukserne på, så vil massøsen ikke tilbyde eller presse dig til extra indtægter?

 

Nej mener jeg ikke, hvis deres primær formål er extra indtægter skal de nok komme frem med mindst et HJ tilbud, med mindre der er "problemer" med hygiejne eller andet. Men hvis du smider underhylerne hjælper du tilbudene lidt på vej ;) 

Men som Samson skriver, hvis du søger noget specilet så spørg inden, der er nok at vælge imellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Gæsten skrev, den 8/8/2017 at 12:04:

Nej mener jeg ikke, hvis deres primær formål er extra indtægter skal de nok komme frem med mindst et HJ tilbud, med mindre der er "problemer" med hygiejne eller andet. Men hvis du smider underhylerne hjælper du tilbudene lidt på vej ;) 

Men som Samson skriver, hvis du søger noget specilet så spørg inden, der er nok at vælge imellem.

Du hjælper nok ikke noget på vej :) Det er massøsens behov som dominerer, hun vil tjene penge, mange af dem er her ulovligt, der sskal penge ind, gæld til flybillet skal betales, huset i landsbyen skal have nyt tag, og der skal nye motorcykler, biler osv til. Det er det som hjælper på vej, er jeg alvorligt bange for. :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Gæsten skrev, den 31/7/2017 at 00:10:

Det er en af de uskrevne "regler". (min erfaring)

Hvis du smider det hele ønsker du mere.

Hvis du beholder underdelen på, så er du enten kun interesseret i massage eller ny på briksen;)

Pigens signaler er omvendt.

 

Tjae...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigerne er nu også gode til selv og guide en til hvad de mener du har brug for ;)

Nye steder dukkede jeg tidligere op og beholdte boxerne på. Men stort set alle steder nævner pigerne selv om vi ikke skal tage dem af så de ikke får olie på.

Tror kun de er blevet på hos riwer kwai i Randers.  Men hun giver så en fantastisk massage så man glemmer alt om ekstra. Samtidig får man klippekort så hver 10 gang er gratis. Jeg bruger hende når mine ryg problemer bli'r for slemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var i Thailand,

Havde smidt alt tøjet, stod og ventede på den lille thaipige.

Skal du have en starte?? sagde hun på engelsk. 

Ja, og så var hun på knæ og gav et lille, men dejlig blow, til indledning på noget mere..

Skønt.. Så ved man at de er med på mere..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...