Hop til indhold
ole22222

Vor Frue Hovedgade -Roskilde

Recommended Posts

For tid til anden dukker der bordeller op i små flækker. Det er formentlig og højst sandsynligt udlandske piger, og der skal man lige stoppe op og lige tænke en ekstra gang om. hvis du spørge mig så prøv hellere af finde nogen i Roskilde eller København. Det ville jeg i hvert fald gøre.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 20 timer siden:

Bordellet på Vorfrue Hovedgade har eksisteret i hvert fald i 15 år.

Småsnusket, udenlandske kvinder.

Ja noget mere end 15 år, jeg var forbi stedet i 1990! Det var egentlig ok, pigen sort og meget velskabt, men lokale trafikanter dyttede muntert til hilsen, da jeg stod udenfor huset og ventede på at blive lukket ind!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ekek skrev, for 19 timer siden:

Ja noget mere end 15 år, jeg var forbi stedet i 1990! Det var egentlig ok, pigen sort og meget velskabt, men lokale trafikanter dyttede muntert til hilsen, da jeg stod udenfor huset og ventede på at blive lukket ind!

Jag var förbi 1991, men vid det tillfället var det en dansk pige som betjänade mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft flere gode oplevelser der - og lige så mange dårlige. Udover at man er noget eksponeret udenfor huset, så kan jeg godt leve med standarden indenfor. Jeg kommer der for kvinderne :-)

D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...