Steenborg 399 Skrevet 30. Juli, 2017 bonnie skrev, for 3 timer siden: Nogen anbefalinger ? Det var dog en besyndellig anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 30. Juli, 2017 Steenborg skrev, for 59 minutter siden: Det var dog en besyndellig anmeldelse Ihvertfald meget kort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ranunkel 1 Skrevet 30. Juli, 2017 Nu er dette jo også en tråd med efterlysninger, ik' ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 30. Juli, 2017 ranunkel skrev, for 41 minutter siden: Nu er dette jo også en tråd med efterlysninger, ik' ? Jo. Tråden er nu blevet flyttet fra anmeldelser af en flink moderator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ommeren 314 Skrevet 31. Juli, 2017 God massage af sød pige. Men der er ikke andet at hente end massage i butikken. Lidt øv, for hun ser hammergodt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 19. August, 2018 Nogen nye meldinger fra bau's thai massage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thomas 123 744 Skrevet 19. August, 2018 ommeren skrev, den 31/7/2017 at 22:42: God massage af sød pige. Men der er ikke andet at hente end massage i butikken. Lidt øv, for hun ser hammergodt ud hvor ligger det ... ? ud over at det er i randers ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 19. August, 2018 thomas 123 skrev, 1 time siden: hvor ligger det ... ? ud over at det er i randers ? Gætter på Adelgade så hut jeg visker men er slet ikk sikker Men mon ikk Randersmand ved bedre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aksels Skrevet 19. August, 2018 Thaimig skrev, for 2 timer siden: Gætter på Adelgade så hut jeg visker men er slet ikk sikker Men mon ikk Randersmand ved bedre Er det den nye ved siden af riwer kwai i Vestergade? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 310 Skrevet 20. August, 2018 Thaimig skrev, for 23 timer siden: Gætter på Adelgade så hut jeg visker men er slet ikk sikker Men mon ikk Randersmand ved bedre Mener det er Adelgade 19a næsten oppe ved hundelorten på samme side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter66 3 Skrevet 21. August, 2018 Jeg kan sige at jeg fik meget god massage der og pigen var vældig sød, Jeg tror at det er muligt at få mere der for pigen rørte lillemand hele tiden. Jeg var ikke lige i det humør måske næste gang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bonnie 5 Skrevet 29. September, 2019 Har været der, og ja. Der tilbydes fp. Dog kun sidst på dagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg