Hop til indhold

Prostata massage, lingam massage

Featured Replies

Skrevet

1966kvinde her på siden. En time ren lingam massage til 800kr

Skrevet
  • Author
jackpack skrev, for 4 timer siden:

1966kvinde her på siden. En time ren lingam massage til 800kr

Hende agter jeg at besøge, men har lidt udfordringer med tidspunkterne desværre :( tænkte derfor om der var andre fisk i akvariet ;) 

Redigeret af Prostate massage

Skrevet
Ratata skrev, for 4 timer siden:

Kommer i til Berlin, så prøv 3 timer med hende her, det er den ægte vare. Carmen Arndt

Jamen Carmen er en legendarisk tantra gudinde. Har ville besøge hende flere gange, men det har aldrig passet ind i kalenderen når jeg var i byen. Hun medvirkede i en del tantra instruktionsfilm da hun var yngre. Super lækker...

Skrevet
  • Author
Ratata skrev, for 6 timer siden:

Kommer i til Berlin, så prøv 3 timer med hende her, det er den ægte vare. Carmen Arndt

Ja hun ville sikkert kunne være helt fantastisk at få en aftale med, men nu slår jeg ikke lige mine folder i Berlin og omegn, men skulle jer dertil og tiden var der ville det da være en mulighed ;) Synes nu hendes priser er lavere end de fleste Tantra i dk? 

Skrevet

Jeg syntes ikke lige at jeg kan finde 1966kvinde er der nogen der kan hjælpe?

• 3 weeks later...
Skrevet
Prostate massage skrev, den 30/7/2017 at 13:55:

Hende agter jeg at besøge, men har lidt udfordringer med tidspunkterne desværre :( tænkte derfor om der var andre fisk i akvariet ;) 

Men det lykkes jo og mon ikk det gør igen en dag... ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.