Doneagles 18 Skrevet 29. Juli, 2017 https://annoncelight.dk/showad/220610 er der nogle erfaringer med denne nye skønhed i Odense?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oxygen Skrevet 30. Juli, 2017 Jeg kan ikke umiddelbart finde hende, men jeg er næsten sikker på, jeg har set hende her i en film eller på andre fotos: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 30. Juli, 2017 Hej På det sted er man generelt ikke forvent med ægte billeder, men da det snart er længe siden jeg har været der kan det jo selvfølgelig have ændret sig. Man har da lov at håbe du det rent faktisk er hende man møder, for hun ser sateme da lækker ud. God søndag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thekingisback 11 Skrevet 30. Juli, 2017 Altså det kan godt være at billederne ikke helt passer der nogle gange. men pigerne på det sted har altid fået gode anmelderser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 30. Juli, 2017 Thekingisback skrev, for 3 minutter siden: Altså det kan godt være at billederne ikke helt passer der nogle gange. men pigerne på det sted har altid fået gode anmelderser Ja, det har du faktisk ret i. Jeg er aldrig blevet snydt der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fynfyr86 Skrevet 30. Juli, 2017 Saftsuseme for tynd da! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RimligRar 54 Skrevet 30. Juli, 2017 Fynfyr86 skrev, for 4 timer siden: Saftsuseme for tynd da! NEEJ! Elsker slanke piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RimligRar 54 Skrevet 31. Juli, 2017 Nu har jeg været forbi og givet den unge dame en god gang P..! Laver lige en anmeldelse! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cruiser79 1 Skrevet 31. Juli, 2017 Hvor i Odense er det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RimligRar 54 Skrevet 31. Juli, 2017 (edited) Jeg må ikke skrive det, for der er ikke adresse i annoncen. Det er et kendt Polsk sted, har været i gang længe! Prøv at ring. De plejer at sende adresse per sms uden problemer. Jeg har desuden bemærket dette sted altid bruger samme tlf. nummer. Det gør det let at holde øje med udskiftning af pigerne! Redigeret 31. Juli, 2017 af RimligRar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi61 183 Skrevet 31. Juli, 2017 Nederst på hendes profil på Al finder du et kort med vejnavn på. Der står Døckerslundsvej. Nummer må du få oplyst af pigen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RimligRar 54 Skrevet 31. Juli, 2017 messi61 skrev, for 2 minutter siden: Nederst på hendes profil på Al finder du et kort med vejnavn på. Der står Døckerslundsvej. Nummer må du få oplyst af pigen. Det er rigtigt, det var godt skjult men det er der, takker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg