Hop til indhold
slip

Checkup på GoldenTime og LivingRoom

Recommended Posts

Var forbi de 2 klubber i ugen der gik. Grundliggende er alt som det plejer.

GT: Var der søndag. Havde en fornemmelse af flere mænd og færre piger end vanligt på en søndag, men har aldrig talt efter. Der kom dog flere piger senere på dagen. Nogle interesserer sig nærmest kun for udbuddet af piger, men for os andre er det dejligt at se der bruges krudt på at gøre klubben er rart sted at være. Udsmykning med palmer i potter på kanten af spiseterrassen, flere nye (siden sidste år) "hyggetelte" i haven. Selv om man kan trække for er det nok ikke for alle; jeg så ikke nogen bruge dem; til gengæld var der stadig ventetid på en nøgle når man kom lidt hen på dagen, Klubbens wifi virkede ikke mens jeg var der (andre sagde det bare var langsomt). Kunne heller ikke få mobildækning, så ingen net i pauserne; det mest negative ved besøget.

LR: Det kan p.t. være udfordring at finde frem til klubben p.t. på grund af mange spærrede veje i området. Lige nu er der adgang via Bruchweg - Porschestrasse - Friedrich Krupp Strasse, men afspærringerne (pga. noget banearbejde) flytter vist rundt, så check selv. Når du omsider er nået frem og skal derfra, så spørg fyren uden på parkeringspladsen hvordan man slipper væk. (Det problem undgår man selvfølgelig ved at tage det offentlige - S-bahn linie S28 fra Düsseldorf eller Neuss til IKEA Kaarst, der er 5-10 min. gang). Bortset fra det er alt som det plejer.

Er helt tilfreds med turene "på rum": GT 1 time med tysk + 1 time med litauisk; LR ½ time med rumænsk. Alle søde piger (den ene en "pige" på 37), uden nykker og gode til både sex og snak. Ingen navne; kan ikke huske, og I kan alligevel ikke finde dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...