Hop til indhold

Recommended Posts

Hvorfor skulle et nystartet sted kunne "lave åbningstilbud" der er dyrere end andre steder? (olie/tantra 1 time = kr. 600,-)

Det er vist Thai-logik ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Honda skrev, for 18 timer siden:

Hej Sammy.

Hvad er det som har gjort dig lidt, kan man vel sige, skeptisk Lah!

Det der kun kan tolkes som falsk varedeklaration.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tror også jeg nærer mig, fra at kommer til det sted.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom nu frisk alle. I som ikke tænker besøge dette sted, anmelder jer her i denne tråd. I som ikke anmelder jeres uinteresse i tid, bliver nødt at besøge stedet. Så skynd jer....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Kære Banan, jeg er ikke til mænd, ombygget eller ej...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har set idag, at der er nye Photo af pigerne,  især photo nr. 3 vækkede min mistanke ,om en ombygget ;-)

Tror hende og jeg har samme sko str.

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 13 timer siden:

Har set idag, at der er nye Photo af pigerne,  især photo nr. 3 vækkede min mistanke ,om en ombygget ;-)

Tror hende og jeg har samme sko str.

Haha.. Det tror jeg du har ret i.. Din skostørrelse kan jeg ikke udtale mig om, men helt sikkert en ombygger.

Men hende den slanke på billede 10 og 11 er ægte nok. Hun har været en del forskellige steder i de sidste 7-8 hvis ikke 10 år. 

Hun har været på Frederikssundsvej 88 kld, dengang der var thaibordel der, og hun været på Frederiksborgvej 29 da der var bordel der, og seneste jeg så hende, hvilket ligger et par år tilbage var det i Mona Lisa Massage i Puggaardsgade. Desværre lidt hærget at se på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, for 37 minutter siden:

Haha.. Det tror jeg du har ret i.. Din skostørrelse kan jeg ikke udtale mig om, men helt sikkert en ombygger.

Men hende den slanke på billede 10 og 11 er ægte nok. Hun har været en del forskellige steder i de sidste 7-8 hvis ikke 10 år. 

Hun har været på Frederikssundsvej 88 kld, dengang der var thaibordel der, og hun været på Frederiksborgvej 29 da der var bordel der, og seneste jeg så hende, hvilket ligger et par år tilbage var det i Mona Lisa Massage i Puggaardsgade. Desværre lidt hærget at se på.

Ja, det er synd at nogle af tøserne kommer til at se hærget ud efter flere år i branchen. Thai pigerne kender måske ikke det gamle trick med at smøre sæd i ansigtet. Sæd er den bedste ansigtscreme, virker nærende og foryngende på ansigtshuden. ....... Eller...

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, for 2 timer siden:

Ja, det er synd at nogle af tøserne kommer til at se hærget ud efter flere år i branchen. Thai pigerne kender måske ikke det gamle trick med at smøre sæd i ansigtet. Sæd er den bedste ansigtscreme, virker nærende og foryngende på ansigtshuden. ....... Eller...

:shock:

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal tolke dit indlæg, men damen her har jo valgt et erhverv hvorom man jo må sige at udseendet er en vigtig del af forretningsgrundlaget. Det er vel hverken en overraskelse for hende eller for dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaiuser skrev, den 8/21/2017 at 13:48:

Jeg ved ikke lige hvordan jeg skal tolke dit indlæg, men damen her har jo valgt et erhverv hvorom man jo må sige at udseendet er en vigtig del af forretningsgrundlaget. Det er vel hverken en overraskelse for hende eller for dig.

 

Hvis du ikke ved hvordan du skal tolke mit indlæg kan du jo lade være. Her er ikke ytringstvang.:geek: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...