Hop til indhold
SpankingSub

Besøg af par og piger?

Recommended Posts

slaven skrev, for 27 minutter siden:

hvis kvinden er lesbisk så gør hun nok, ellers så skal du som pige ikke regne med mange.  prøv at spørg.

Altså, hvis kvinden er lesbisk tillader jeg mig at betvivle at hun ville finde nydelse i at være sammen med mænd, end ikke for penge. :D 

Men jeg tror at der findes en del biseksuelle kvinder, i denne verden. Jeg oplever ikke mange henvendelser fra kvinder og par, jeg reklamerer heller ikke med at jeg er biseksuel, men det sker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 47 minutter siden:

Jeg er uhelbredelig nysgerrig :-)

flere af jeg skønne GPer skriver at I også modtaget par og piger. 

Men sker det at I får besøg af par og piger?

 

Ja, selvfølgelig sker det.  :) Lad os gå videre til næste spørgsmål som er, hvilke ydelser køber de ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 minutter siden:

Altså, hvis kvinden er lesbisk tillader jeg mig at betvivle at hun ville finde nydelse i at være sammen med mænd, end ikke for penge. :D 

Men jeg tror at der findes en del biseksuelle kvinder, i denne verden. Jeg oplever ikke mange henvendelser fra kvinder og par, jeg reklamerer heller ikke med at jeg er biseksuel, men det sker. 

haha ja, kendte et par piger som ville prøve en gp. den ene fik revet håret af. mens den anden blev spyttet på. så pas på :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
slaven skrev, for 13 minutter siden:

haha ja, kendte et par piger som ville prøve en gp. den ene fik revet håret af. mens den anden blev spyttet på. så pas på :)

Det glemte nok at læse hele annonce-teksten før de ringede. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...