Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har søgt efter gode råd om hende, men uden held. Men da jeg er vild med latinaer måtte jeg selv undersøge sagen. Og den er god nok: en ung, skarptslepen, brasiliansk latina krop med et par fantastiske velsiddende og bløde bryster (hjulpet på vej dog men så lækre!).

Cristal

Jeg er vild med sydamerikanske piger og hende her er en perle set med mine øjne. Billederne passer 100% så vurder selv om I har lyst til at møde hende. Det eneste der her trækker ned (som for nogen måske er væsentlige ting naturligvis):

- Ingen øko fransk

- Købte 1 time og tidsflaget blev rejst efter 1/2 time. Var på gaden efter 45 minutter, men det gjorde mig ikke så meget for oplevelsen var så meget bedre end hvad jeg før har fået overtid for

- Ingen engelsk (kun portugisisk og fransk). Man kan godt sms'e til hende på engelsk.

- Kys er inkl. men kun tantekys

- Ringe toilet- og badeforhold

Men disse ting kan ikke ødelægge en, for mig, super god oplevelse med en pige, jeg vil drømme om at møde igen.

Der var en anden pige på stedet som jeg desværre ikke så. Det var i Sydhavnen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Denmand skrev, for 2 timer siden:

Jeg har søgt efter gode råd om hende, men uden held. Men da jeg er vild med latinaer måtte jeg selv undersøge sagen. Og den er god nok: en ung, skarptslepen, brasiliansk latina krop med et par fantastiske velsiddende og bløde bryster (hjulpet på vej dog men så lækre!).

Cristal

Jeg er vild med sydamerikanske piger og hende her er en perle set med mine øjne. Billederne passer 100% så vurder selv om I har lyst til at møde hende. Det eneste der her trækker ned (som for nogen måske er væsentlige ting naturligvis):

- Ingen øko fransk

- Købte 1 time og tidsflaget blev rejst efter 1/2 time. Var på gaden efter 45 minutter, men det gjorde mig ikke så meget for oplevelsen var så meget bedre end hvad jeg før har fået overtid for

- Ingen engelsk (kun portugisisk og fransk). Man kan godt sms'e til hende på engelsk.

- Kys er inkl. men kun tantekys

- Ringe toilet- og badeforhold

Men disse ting kan ikke ødelægge en, for mig, super god oplevelse med en pige, jeg vil drømme om at møde igen.

Der var en anden pige på stedet som jeg desværre ikke så. Det var i Sydhavnen.

Fin anmeldelse, men i mine øjne ser hun mere asiatisk ud end latina ;) men måske et mix.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Fin anmeldelse, men i mine øjne ser hun mere asiatisk ud end latina ;) men måske et mix.....

Super fed anmeldelse. Cristial er helt sikkert top lækker .. hun har jo også fint succes længere sydpå.

Tilføjet to-do listen, selvom jeg absolut er mest interesseret i steady GFE's like Kimberly. With Sabrina on-the-side ... being something completely out-of-this-world. :-o

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt tyndt at tiden er gået efter en halv time, men fedt at du formår at fokusere på det positive uanset. Tak for anmeldelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...