Hop til indhold

Recommended Posts

drop det, brugte lige 1 time på at komme ud til hende kun for at blive bedt om at gå igen "because of big dick" - jeg er "kun" 20 cm, men det var for meget bare ved synet. Sikkert skide fin pige, men reserveret til de gennemsnitlige og derunder :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha, det skulle hun nok skrive i sin annonce, god reklame for alle os under 20cm at hun er for stram til kæmperne :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mekkeren
secretasf skrev, for 23 minutter siden:

drop det, brugte lige 1 time på at komme ud til hende kun for at blive bedt om at gå igen "because of big dick" - jeg er "kun" 20 cm, men det var for meget bare ved synet. Sikkert skide fin pige, men reserveret til de gennemsnitlige og derunder :(

What??øv .....havde planer der........ er du ekstrem i diameter ? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
secretasf skrev, for 2 timer siden:

Fatter jeg intet af.

Er selv 20 cm, og har besøgt Sabrina så sent som idag. Og jeg passede fint på hende.

Very nice. Anmeldelse følger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mekkeren skrev, for 3 timer siden:

What??øv .....havde planer der........ er du ekstrem i diameter ? :) 

nej slet ikke, er meget gennemsnitlig bredde, er bare lidt lang

XXXfootlover skrev, for 57 minutter siden:

Fatter jeg intet af.

Er selv 20 cm, og har besøgt Sabrina så sent som idag. Og jeg passede fint på hende.

Very nice. Anmeldelse følger.

jeg fatter det heller ikke selv!

Del dette indlæg

Link til indlæg
secretasf skrev, for 20 minutter siden:

nej slet ikke, er meget gennemsnitlig bredde, er bare lidt lang

jeg fatter det heller ikke selv!

Ingen aner jo hvem der har været forbi Sabrina mellem mig selv og dig, men uanset hvad ser de piger jo sjovere i alle tænkelige størrelser, og 20 cm. er vitterligt ingenting omend lidt over gennemsnittet.

Men bortset fra det er det jo et rimeligt hårdt job for dem uanset hvordan man vender og drejer det. Så alt andet lige vil jeg heller afvises upfront end at opdage under seancen at kalorius er for stor efter pigens øvrige strabadser samme dag. Bottom up .. selvom det sikkert kommer til at lyde idiotisk efter din forståeligt kedelige oplevelse idag .. er det vigtigere - i hvert fald for mig - at pigerne passer godt på sig selv end at blot tage imod "whatever the beast brings".

Peace..

Redigeret af XXXfootlover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...