Guest Achilleus Skrevet 28. Juli, 2017 Lidt i tvivl om hvorvidt jeg bringer denne efterlysning i det rette forum/kategori: Jeg søger en kvinde på Fyn (evt. Jylland) der har god erfaring med edging via handjob (ikke blowjob) ! En kvinden der virkelig kan bruge sine hænder, og som mestrer det at drive fyren til vanvid ved virkelig at holde dig lige på kanten konstant, inden man endelig får lov til at komme. Der må bestemt gerne være en grad af dominans/bondage over det, men det er ikke et must. Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonasP 37 Skrevet 28. Juli, 2017 Er dette for langt? https://www.episkm.com/kopi-af-kontakt-kira Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
demting 111 Skrevet 28. Juli, 2017 (edited) Citat Episk Massage tager udgangspunkt i kendte tekniker og kombinerer Tantrisk massage, kong-fu og andre former for lingam massage Fuck mand kong-fu!!! det må jeg sgu prøve på et eller andet tidspunk, tak for link og undskyld jeg hijacker tråden Redigeret 28. Juli, 2017 af demting Man kan ikke læse citat teksten :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Achilleus Skrevet 28. Juli, 2017 Takker JonasP, men jeg har faktisk været der... men det fremgik jo heller ikke af min efterlysning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Achilleus Skrevet 28. Juli, 2017 demting skrev, for 1 minut siden: Fuck mand kong-fu!!! det må jeg sgu prøve på et eller andet tidspunk, tak for link og undskyld jeg hijacker tråden Bare rolig, hun sparker ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fisker 9 Skrevet 7. August, 2017 Achilleus skrev, den 28/7/2017 at 13:17: Takker JonasP, men jeg har faktisk været der... men det fremgik jo heller ikke af min efterlysning Smider du ikke en kort anmeldelse på besøget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Achilleus Skrevet 12. August, 2017 fisker skrev, den 7/8/2017 at 16:43: Smider du ikke en kort anmeldelse på besøget? Skal prøve at få det lavet en af de kommende dage... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Achilleus Skrevet 12. August, 2017 fisker skrev, den 7/8/2017 at 16:43: Smider du ikke en kort anmeldelse på besøget? Fik lige tid nu, så det er oppe under anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg