Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogle der har været forbi og gøre brug af tilbuddet der nævnes i annoncen med massage og græsk til 1.000,-? Er det en af dem hvor pigen ikke kender tilbuddet når man kommer eller hvor man så kun får 10-15 min. massage før det er sex som så heller ikke kan overstås hurtigt nok eller er det fuld skrue med massage og analsex i en time så man går derfra og føler man har fået noget for pengene? 

https://annoncelight.dk/showad/232257

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 6 timer siden:

Er der nogle der har været forbi og gøre brug af tilbuddet der nævnes i annoncen med massage og græsk til 1.000,-? Er det en af dem hvor pigen ikke kender tilbuddet når man kommer eller hvor man så kun får 10-15 min. massage før det er sex som så heller ikke kan overstås hurtigt nok eller er det fuld skrue med massage og analsex i en time så man går derfra og føler man har fået noget for pengene? 

https://annoncelight.dk/showad/232257

Fedt!

Det skal jeg da nok finde ud af for dig i næste uge.. Hvis altså jeg kan banke hende op tidligt ;)

Jeg har tidligere været på stedet, hvor standarden ikke var for god. Men hvis billederne er af hende, så ser det jo lovende ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu hvor jeg kigger efter. Så kunne det godt se ud som at billederne er taget på stedet. Jeg mener at væggene er lyserøde, og radiatoren i baggrunden er ihvertfald af dansk fabrikat. En billedesøgning giver intet resultat..

Del dette indlæg


Link til indlæg

nå.. Bob bob...nu har jeg været der.

det er lidt same shit as always. Dog tænker jeg måskeeee at billlederne er ægte. Dog er det ikke en fin lille 20årig, men måske hendes mor. Men rigtig pæne bryster.

men men. Hun kender intet til annoncen, på trods af at hun ellers snakker fint dansk.

hendes vejledende udsalgspris på fuld pakke var på 1800 (?!?!) for en time. Jeg beklagede og sagde at jeg ville finde en anden. Nå ok, så kunne hun godt til en tusse :D

 

Ok massage- eller massagen var kedelig. Men hun brugte ikke en masse olie. 

ingen pirring, ingen sjov, fransk med gummi, og dansk kun 3cm ind.

ellers sød pige. Men det bliver nok kun til gengældelse, hvis jeg er meeeeeeget liderlig en morgenstund kl7 og der ikke er andre

Redigeret af Samson

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man

fandt lige denne meget gamle tråd

den er jo tæt på 4 år gammel og er egentlig ikke relevant mere - men når jeg ser "samson's" indlæg tænker jeg at det tilsyneladende er et sted hvor tingene nok ikke ændrer sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...